logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۳۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زنجان:

امپراطوری دروغ دشمنان شکست خورده است

امپراطوری-دروغ-دشمنان-شکست-خورده-است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زنجان گفت: یاس و ناامیدی که در شبکه من و تو و شبکه های دیگر مانند ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی و همه شبکه‌های معاند خارجی به دلیل انتشار اخبار کذبی که از جامعه اسلامی و مردم بی گناه برای خوب جلوه دادن استکبار جهانی انجام می دهند از بین خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محمد علی نجفی راد امروز در گفت و گو با خبرنگار نه وار نیوز به شکست امپراطوری دروغ رسانه‌های استکبار جهانی و صهیونیستی اشاره کرد و عنوان داشت: این روز های بیشتر مردم دنیا غمگین ، ناراحت و خشمگین هستند از این جنایات بزرگ و نسل کشی که رژیم غاصب اسرائیل در غزه انجام می دهد.

بیشتر بخوانید

وی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی خودشان را دوست رژیم کودک کش اسرائیل می دانند و شبکه های خبرپراکنی دروغی که استکبار جهانی دارد در سانسور خبری اجازه نشر اخبار مناطق اشغالی را نمی دهند تا جنایات رژیم در گستره جهان پخش شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زنجان افزود: سال گذشته اتفاقاتی که در ایران اسلامی رخ داده به گفته خودشان هر دو دقیقه یک دروغ در جامعه رسانه و امپراطوری رسانه ای که عمدتا در اختیار آمریکا و ایادی یهودی است در جامعه جهانی پخش شد.

نجفی راد با اشاره به اینکه آنچه معلوم ،عیان و وعده خداوند است دروغ ها همیشه آشکار می شوند، تصریح کرد: امروزه شبکه دروغ خبرپراکنی دشمانان و خودشان دچار مشکل شده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یاس و ناامیدی که در شبکه من و تو و شبکه های دیگر مانند ایران اینترنشنال، بی بی سی فارسی و همه شبکه های معاند خارجی به دلیل انتشار اخبار کذبی که از جامعه اسلامی و مردم بی گناه برای خوب جلوه دادن استکبار جهانی انجام می دهند از بین خواهند رفت و وَ نُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِينَ اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر