logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۳۶۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد هیدج در گفتگو با موج‌رسا:

امپراتوری‌های دروغین در فضای مجازی برای جوانان نقشه دارند

امپراتوری‌های-دروغین-در-فضای-مجازی-برای-جوانان-نقشه-دارند
رئیس دانشگاه آزاد هیدج با بیان اینکه فضای سایبری محیط بسیار حساس و حساسیت برانگیزی هست که دشمن انرژی و توان بسیار زیادی را در آنجا صرف می‌کند گفت: امپراطوری‌های دروغین در فضای مجازی برای جوانان نقشه دارد.

مهدی صفاییان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در چند سال اخیر با گسترش فضای مجازی و دسترسی نامحدود افراد به حجم وسیع اطلاعات درست و غلط، کار تعلیم و تربیت  برای پدر و مادرها، برای اساتید حوزه و دانشگاه سخت و طاقت فرسا شده است گفت: دشمن در فضای مجازی شایعه پراکنی، دروغ و تخریب می‌کند و همواره سعی دارد با مهیا نموده یک فضای آلوده به مقاصد شوم خود برسد و امپراطوری‌های دروغین در فضای مجازی برای جوانان نقشه دارد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: فضای سایبری محیط بسیار حساس و حساسیت برانگیزی هست که دشمن انرژی و توان بسیار زیادی را در آنجا صرف می‌کند تا نسل جوان و نوپای ما را از ارزش‌های انقلاب دور سازد و بر افکار و فرهنگ غنی چندین هزار ساله ما تاثیر منفی و مخرب بگذارد.

رئیس دانشگاه آزاد هیدج عنوان کرد: اهمیت فضای مجازی به شکلی است که مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خودشان فرمودند اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتماً رئیس فضای مجازی کشور می‌شدم که این بیانات نشانگر تاثیر اطلاعات و فضای سایبری بر فضای ذهنی جوانان این مرز و بوم دارد.

صفاییان ابراز کرد: حال با در نظر گرفتن این فضا مسموم و آلوده نقش یک رهبر آگاه و با اطلاع در خنثی سازی این تهاجمات بسیار حائز اهمیت است. مقام معظم رهبری همواره با درایت خودشان به بهترین نحو توانستند نقشه پلید توطئه‌گران و استکبار جهانی را خنثی سازند به شکلی که دشمنان نیز از این اقتدار به ستوه آمده‌اند.

وی گفت: امپراطوری‌های دروغین با ایجاد تفرقه در جامعه سعی در نفوذ بین اقشار مختلف را داشته و برای به ثمر رسیدن اهداف خود هزینه‌های زیادی متقبل می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد هیدج ابراز کرد: دشمن در فضای مجاری با مظلوم نمایی سعی در انحراف نمودن ذهن پویای جوانان مرز و بوم را دارد و مبادا جوانان ایران فریب نیرنگ‌های رنگارنگ دشمن را خورده و از مسیر خود خارج شوند.

صفاییان تصریح کرد: به عنوان مثال تنها در یکی از اظهار نظرها، وزیر سابق امور خارجه آمریکا کاندولیزا رایس که یکی از تئوریسین‌های برجسته این کشور هستند اذعان به اقتدار رهبری جمهوری اسلامی نمودند و بیان نمودند که رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها با صرف بیشترین بودجه‌ها در زمان بسیار طولانی یک ساعتی خنثی سازند.

وی گفت: لذا ما باید به نسل جوان و آینده سازان این مرز و بوم بفهمانیم که داشتن رهبری با این اقتدار و با این درایت که حتی دشمنان ما از قدرت ایشان هراس دارند چقدر ارزشمند است.

رئیس دانشگاه آزاد هیدج عنوان کرد: ما برای حفظ کیان این مرز و بوم حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی باید همواره پشتیبان رهبر عزیزمان باشیم و منویات ایشان را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر