logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۳۷۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 7 دقیقه ]

فضای مجازی استان زنجان و حاشیه‌های انتخاباتی

فضای-مجازی-استان-زنجان-و-حاشیه‌های-انتخاباتی
از جمله مسائل داغ این روزهای فضای مجازی و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی استان زنجان پرداختن به انتخابات و اخبار پیرامون آن است و دائما بر روی اسامی خاصی اظهار نظر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از جمله مسائل داغ این روزهای فضای مجازی و رسانه‌های رسمی و غیر رسمی استان پرداختن به انتخابات و اخبار پیرامون آن است که برخی از موضوعات مطرح‌شده همراه با منبع منتشر دهنده بدون هیچ دخل و تصرفی به صورت تیتر وار از منظر مخاطبان محترم موج‌رسا می‌گذرد و در خصوص ادعاهای مطرح شده نیز این خبرگزاری هیچ مسئولیتی ندارد.

بیشتر بخوانید

فارس

*عدم احراز ۳۰ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس در استان زنجان

موج‌رسا

*رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان: تایید صلاحیت ۲۳۹ نفر از حوزه های انتخابیه استان زنجان توسط هیئات‌های اجرایی/ رد صلاحیت ۵ درصد از داوطلبان.

اولین‌خبر

*صلاحیت نبی‌الله محمدی، کاندیدای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان‌های زنجان و طارم که در انتخابات مجلس یازدهم نیز به دور دوم راه یافته بود، مورد تایید هیئات اجرایی حوزه انتخابیه ثبت‌نامی قرار گرفت

عصر‌ زنجان

*طبق شنیده ها صلاحیت منصور علیمردانی، مجید شجاعی و محمدرضا آبی پور از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه در روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبین انتخابات آتی مجلس احراز نشده است.

*فتح‌الله حقیقی استاندار سابق زنجان پیرامون انتشار نام وی در لیست احراز نشدگان در برخی کانال‌های خبری بیان کرد: من خاطرات خوبی را در استان زنجان داشتم و بسیار مردم زنجان را دوست می‌دارم اما در مراحل ثبت نامی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زنجان و طارم ثبت نام نکرده‌ام که در لیست‌های منتشر شده از سوی برخی کانال ها از بنده نام برده شود.

*حاج ابوالقاسم دولابی: از زنجان شرکت نکرده‌ام.

اخبار انتخابات

*طبق اخبار واصله صلاحیت سید جمال طاهری، محمود زمانی و رامین ملکی از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه احراز شده است.

*طبق آنچه در  تارنمای شفافیت نمایندگان آمده است جناب حجت‌الاسلام شجاعی جزو ده نماینده‌ای هست که کمترین حضور و مشارکت را در رای گیری‌های مجلس داشتند.

 پیج محمود زمانی کاندید نمایندگی مجلس ابهر، خرمدره و سلطانیه

*با انتخاب بهترین کاندید، منطقه را از شرایط فعلی نجات بدهیم. 

*دیگه وقتشه فقط با یک گوشی شما هم یک زمانی شوید

صدای‌زنجان

*عدم احراز صلاحیت برخی از چهره‌های سرشناس استان 

*خبر‌های غیر رسمی حاکی از عدم احراز صلاحیت برخی از چهره‌های سرشناس استان و مسئولان قبلی از جمله تعدادی از استانداران و فرمانداران سابق، برخی نمایندگان فعلی و قبلی و مسئولان دیگر برای حضور در انتخابات مجلس که در اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد، توسط هیئات‌های اجرایی انتخابات دارد.

*جمشید انصاری، سعدالله نصیری قیداری، فتح‌الله‌ حقیقی، سید البرز حسینی، احمد بیگدلی، حسن مظفری، مجتبی نوری، محمدرضا آبی‌پور، رضا عسگری از جمله افرادی هستند که گفته می‌شود صلاحیت آنان در هیئات‌های اجرایی احراز نشده و باید این افراد در صورت اعتراض منتظر نظر هیات نظارت باشند.

*پیام جمشید انصاری (معاون سابق سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص پست اخیر صدانیوز)؛ با سلام خدمت دوستان صدانيوز، من براي شركت در انتخابات ثبت نام نكرده بودم، در مورد بقيه اسامي  هم اطلاعي ندارم .

خبر ابهر

*نماینده بعدی منطقه کیست؟!(شجاعی،طاهری،...)

*به نظر می‌رسد با توجه به عدم تایید صلاحیت برخی از کاندیداها و احتمال پایین تایید صلاحیت آنها در هیئات نظارت استان زنجان رقابت اصلی بین آقایان محمود زمانی، حسن شجاعی علی آبادی، سید جمال طاهری و رامین ملکی باشد.

در این بین با عنایت به بررسی‌های صورت گرفته در سه شهرستان ابهر، خرمدره و سلطانیه؛ آقایان «حسن شجاعی علی آبادی» و «سید جمال طاهری» در کورس اصلی رقابت برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس از این حوزه انتخاباتی قرار خواهند گرفت.

*هر چند که امکان تایید صلاحیت برخی از کاندیداهای رد صلاحیت شده وجود دارد اما زمان پیش‌بینی شده در قانون برای اعلام نظر هیئات نظارت مقداری طولانی بوده و رسیدن به کورس رقابت را برای آنها مشکل خواهد کرد.

آخرین خبر زنجان

*تایید صلاحیت ۲۳۹ داوطلب انتخابات مجلس در استان زنجان 

* شیخ مهدی باقری در حزب تندروها مسئولیت گرفت، با برگزاری نشست سالانه جبهه پایداری که به جبهه تندروها نیز شهرت دارند شیخ مهدی باقری نماینده فعلی مردم زنجان به عنوان عضو هیئات بازرسی این جبهه انتخاب شد! گفتنی است خروجی جبهه پایداری در کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم طرح هایی مانند صیانت بود.

پست پیج مجیدشجاعی

*نتیجه بررسی صلاحیت در هیئات اجرایی ابهر چه بود؟

*صلاحیت اینجانب توسط هیئات اجرایی فرمانداری ابهر احراز نشد

شایان ذکر است عدم احراز به معنای رد صلاحیت نیست و استعلام از مراجع پنجگانه امنیتی و قضایی و.... مثبت بوده است و ظاهرا مشکل کسری برخی مدارک است که انشاالله در هیئات نظارت استان تایید خواهد شد...

من با قدرت و به پشتوانه حمایت مردم تا روز آخر در رقابت انتخابات خواهم بود.

*با آرزوی موفقیت برای سید جمال طاهری

سلام دوست عزيز منم برای آقای طاهری آرزوی موفقت دارم منتهی نه در انتخابات بلکه در همون اداره روابط عمومی مجلس. ایشون چندین سال کارمند روابط عمومی مجلس هستند ولی نتوانستند حداقل مدیرکل روابط عمومی مجلس باشند در حالی که اگر هر ۴ سال یک پله ارتقا می‌گرفتند الان باید معاون اجرایی مجلس می‌بودند

هیچ وقت نمیشه کارمند اداری یک نهاد یا یک شرکت مدیرعامل باشه یا نگهبان بیمارستان رئیس بیمارستان

بشه !!!

*از روز ثبت نام می‌دانستیم برخی به هر قیمتی نمی‌خواهند کرسی مجلس را از دست بدهند ولی ما به قانون پایبندیم و معتقد هستیم شورای نگهبان که پاسدار قانون اساسی هست مستقل عمل خواهد کرد، اگر غیر از این بود هرگز در این ۴۵ سال فرد جدیدی نماینده نمی‌شد.

*اسفند فرا خواهد رسید و نتیجه عملکرد ۴ ساله را در میزان مشارکت و آرای خود خواهید دید...

همدلی

*هیئات اجرایی یا ستاد تبلیغات کاندیدا

چگونه است که ۴ نفر از اعضای جلسه تعیین صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ماه نشان و ایجرود یکی از ارکان اصلی ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیداهای حاضر در دوره قبل بوده اند؟؟؟

حتی یکی از آن افراد حاضر نسبت نسبی با کاندیدای مذکور داشته است.

*فرماندار مرکز حوزه انتخابیه که نه تنها پاسخگو نیست بلکه با افراد مطالبه گر به انحای مختلف برخورد می‌کند.

ابرار طارم

*آقای دکتر طاهری نماینده محترم مردم شهرستان‌های زنجان و طارم! از عملیات اجرایی جاده زنجان _ طارم_ شفت  محور آب بر به ملاسرا چه خبر؟!

*یکی از وعده‌های انتخاباتی آقای دکتر مصطفی طاهری نماینده مردم شهرستان‌های زنجان و طارم در مجلس در ایام انتخابات مجلس دوره پیش، سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی ساخت جاده شفت -طارم -زنجان محور آب بر به ملاسرا بود. حال سوال این است که آقای دکتر طاهری و دفتر ایشان خواهشاً اقدامات، مکاتبات و عملکردی که در خصوص جاده شفت -طارم -زنجان محور آب بر به ملاسرا داشته‌اند را در اختیار عموم و رسانه‌ها قرار دهند تا ما به عنوان موکلین ایشان، از تحقق وعده‌ها ، آگاه شویم! آنچه در ظاهر مشخص است، از رشد عملیات اجرایی این طرح مهم وملی و  اقدامات اجرایی آن خبری نیست اما شاید نماینده محترم، اقدامات و عملکرد لای پرونده‌های خود داشته باشد.  امیدواریم وعده‌ها محقق شود!

پیج مهران حبیبی خبرنگار

*مختلط باش! خودی باش! خودی حمایتت می‌کنه! هم اسلام از دست نمیره اونم از نوع حاج آقاش با برند نماینده مجلس

بعضی وقت‌ها از نماینده ابهر، خرمدره و سلطانیه که نزدیک انتخابات سعی میکنه همه چی رو آزاد کنه باید تشکر کرد!

مطالب مذکور کلا شنیده‌های انتخاباتی در شبکه‌های مجازی است که عینا نقل شده است و خبرگزاری موج‌رسا هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : مجید ] [ ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ]
سلام وقت به خیر خبری از تایید صلاحیت شده ها ی استان زنجان و شهرستان هایش در خبرهایتان مشاهده نمی شود
فرم ارسال نظر