logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۳۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

اقدامات خوب دولت نوید یک انتخابات با شکوه را می‌دهد

اقدامات-خوب-دولت-نوید-یک-انتخابات-با-شکوه-را-می‌دهد
امام جمعه ایجرود با اشاره به برگزاری انتخابات مهم امسال و نیز لزوم حضور همه سلیقه‌ها و احزاب قانونی کشور گفت: اقدامات خوب دولت نوید یک انتخابات با شکوه را می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ایجرود ضمن دعوت از خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و سفارش به انجام واجبات و ترک محرمات، گفت: طبق آیات نورانی ۷۰ و ۷۱ سوره مبارکه احزاب، اهل ایمان باید مواظب حریم و حدود الهی بوده و حرف‌های استوار و محکم بزنند. کارهای خوب آثار بزرگی دارند، اگر زبان و گفتار خوب باشد اعمال اصلاح شده و گناهان بخشیده می‌شوند، زبان وسیله‌ای برای رسیدن به سعادت بزرگ است.

بیشتر بخوانید

امام جمعه ایجرود با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) گفت: این بزرگ‌بانو در مجلس یزیدیان و اهریمنان، جملاتی گهربار بیان کردند و فرمودند که در واقعه کربلا جز زیبایی چیزی ندیدند. این روز را به همه نمازگزاران مخصوصاً پرستاران تبریک عرض می‌کنیم که همیشه مشغول جهاد و تلاش هستند به‌ویژه در دوره شیوع کرونا که تلاش‌های کادر محترم درمان شایسته تقدیر و ستایش بود.

وی با دعوت از مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین افزود: همه و همه ان‌شاءالله در راهپیمایی صبح فردا (شنبه ۲۷ آبان) همزمان با سراسر کشور شرکت کنیم و شاهد حضور حماسی و چشمگیر اقشار مختلف مردم در دفاع از مظلومان فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.  

امام جمعه ایجرود با اشاره به اهمیت حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی فردا گفت: این راهپیمایی میلیونی مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی باعث دلگرمی مجاهدان دنیای اسلام و مردم مظلوم غزه شده و ان‌شاءالله همین مشت‌های محکم و شعارهای کوبنده نابودی اسرائیل را منجر خواهد شد.

حجت‌الاسلام زرینه ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد گفت: این مناسبت به‌عنوان روزی پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد و برگ دیگری بر افتخارات آن افزود.

امام جمعه ایجرود با اشاره به فرا رسید سالروز تاسیس بسیج گفت: بسیج، نهاد مقدسی است که امام راحل غرص کرد و امروز به درخت محکمی تبدیل شده و در سرتاسر جهان اسلام از مظلومان و مستضعفان دفاع می‌کند و در مقابل مستکبران و ظالمان ایستاده و مقاومت می‌کند و همچون تکه استخوانی در گلوی استکبار جهانی است.

وی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن هفته بسیج به بسیجیان دریا دل گفت: بسیج یک تفکر است و هر کجا که رفته، آنجا را آباد کرده است.

خطیب جمعه ایجرود طوفان الاقصی را معجزه الاقصی دانسته و گفت: این معجزه هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم شکسته و چیزی تا فروپاشی نهایی این رژیم جعلی نمانده است. طولانی شدن این جنگ یک بازنده دارد و آن رژیم من در آوردیِ صهیونیستی است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مهم امسال و نیز لزوم حضور همه سلیقه‌ها و احزاب قانونی کشور گفت: انتخابات امسال که مربوط به مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری است بسیار مهم بوده و مشارکت مردم بسیار موثر است. امنیت، سلامت و رقابتی بودن انتخابات با اهمیت است و خوشبختانه ایجاد شور و شوق و روحیه امیدی که با اقدامات خوب دولت و شخص رئیس جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان نماد و سمبل خدمت ایجاد شده، همگی نوید یک انتخابات با شکوه را می‌دهند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر