logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۳۶۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با هدف بیان سبک زندگی خانواده‌های خوش جمعیت؛

جشنواره مردمی پر از زندگی در زنجان برگزار می‌شود

جشنواره-مردمی-پر-از-زندگی-در-زنجان-برگزار-می‌شود
اولین جشنواره مردمی پر از زندگی با هدف بیان سبک زندگی خانواده های خوش جمعیت از زبان خودشان شروع به کار کرد. عموم خانواده‌های دارای بیش از دو فرزند می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام محمد حسن شاه جعفری مدیر موسسه سبک زندگی سلما و دبیر جشنواره مردمی پر از زندگی در مورد دلایل و ضرورت برگزاری این جشنواره گفت: در سالیان اخیر فضای رسانه و جامعه به گونه ای رقم خورد که جنبه‌های سخت و به ظاهر منفی خانواده‌های خوش جمعیت نمود پیدا کرد. در نتیجه رغبت مردم به فرزند آوری کمتر شد؛ تاجایی که امروزه بخاطر سقوط نرخ باروری کشور عزیزمان در آستانه مواجهه با بحران سالمندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی خاطر نشان کرد: یکی از بهترین راه‌ها برای جلوگیری از این بحران، اصلاح نگرش مردم و پرداختن به ابعاد مختلف این سبک زندگی توسط خود خانواده‌های خوش جمعیت می‌باشد.

حجت الاسلام شاه جعفری همچنین افزود: به عقیده ما یکی از آثار مهم این جشنواره اصلاح نگرش مردم و کمک به فرهنگ‌سازی صحیح در این مورد خواهد بود. فلذا برای نخستین بار این جشنواره به صورت مردمی و با همکاری بنیاد ملی خانواده و دبیر خانه جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.
محتوای ارائه شده توسط خانواده‌ها در قالب روایتگری از سبک زندگی، بیان خاطرات و خوشی‌ها و لذت‌ها و شیرینی‌ها و چالش‌ها، موانع و سختی‌های فرزندآوری خواهد بود.
وی افزود: ضمن تقدیر از آثار برتر و اهدای جوایز، آثار منتخب  به دبیر خانه جایزه ملی جمعیت معرفی و در رسانه‌های عمومی و فضای مجازی منتشر خواهد شد. در ضمن خانواده‌های برگزیده به صورت جمعی عازم مشهد مقدس خواهند شد.
 
به گزارش موج رسا؛ مهلت ارسال آثار: از ۱۳ آبان ماه آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه 1402 مخاطبان و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس https://eitaa.com/por_az_zendegi   در پیام رسان ایتا مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۶۴۸۲۳۲۸۷ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : مرتضی مظفری راد ] [ ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶ ]
سلام ضمن تشکر از برگزار کنندگان این جشنواره ای کاش در اطلاع رسانی به رشته های هنری اشاره میکردید. جشنواره در چند رشته برگزار میشه.
فرم ارسال نظر