logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۶۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
خطیب موقت نماز جمعه ابهر:

امنیت کشور را مدیون بسیجیان و تفکر بسیجی هستیم

امنیت-کشور-را-مدیون-بسیجیان-و-تفکر-بسیجی-هستیم
خطیب موقت نماز جمعه ابهر گفت: قشر بسیج در ایجاد امنیت در برابر برهم‌زنندگان امنیت، اغتشاشات که توسط اغتشاشگران ایجاد شده بود، مهمترین نقش را در جریانات اخیر داشت و آرامش الان را مدیون بسیجیان و تفکر بسیجی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه شهرستان ابهر ضمن عرض تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تجربه موفق بسیج و ایجاد پایگاه‌های مقاومت است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بسیج برخاسته از اقشار مختلف مردم اعم از شهری و روستایی، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، طلاب و روحانیون، کارگران، کشاورزان و کارمندان و... است.

حجت‌الاسلام شاهسوندی با بیان اینکه بسیج دارای ویژگی‌های ممتازی است، گفت: یکی از این ویژگی‌ها اخلاص است، طبق فرمایشات بنیان‌گذار انقلاب؛ بسیج لشگر مخلص خداست، بسیجیان مخلص دنبال کسب رضایت پروردگار عالم و دنبال تکلیف هستند.

خطیب نماز جمعه ابهر گفت: بسیجیان بسته به شرایط موجود در جبهه در مقابل دشمن می‌جنگند، در محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند و در حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: قشر بسیج در ایجاد امنیت در برابر برهم‌زنندگان امنیت، اغتشاشات توسط اغتشاشگران مهمترین نقش را در جریانات اخیر داشت و آرامش الان را مدیون بسیجیان و تفکر بسیجی هستیم.

حجت‌الاسلام شاهسوندی تصریح کرد: در عصر حاضر همه مردم باید دشمن‌شناس باشند، غفلت از دشمن باعث نابودی انسان می‌شود. دشمن درونی، نفس ما و دشمن بیرونی شیاطین، جن و انسیان هستند و با همین روحیه بسیجی ملت بابصیرت ایران در شناخت دشمن ام‌الفساد دنیا و جنایتکار موفق بوده و همواره شعار مرگ بر آمریکا سر داده است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت ملت شهیدپرور ایران پیروی از ولایت فقیه بوده است، گفت: کاستی‌ها و مشکلاتی که در برخی حوزه‌ها وجود دارد به علت عدم توجه به فرمایشات ولی خدا بوده‌، ولایت شاخص است، امام راحل می‌فرمایند؛ من به همه، به همه قوای انتظامی، اطمینان می‌دهم که امور دولت اسلامی اگر با نظارت ولایت فقیه باشد، آسیبی به مملکت وارد نخواهد شد.

خطیب موقت نماز جمعه ابهر خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه است، طبق آیه« أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُها ثابِتٌ وَ فَرْعُها فِي السَّماءِ »، هر شجره طیبه میوه‌اش را به اذن خدا می‌دهد، امروزه میوه بسیج همان حماس است که در مقابل ابرقدرت می‌ایستد.

وی در پایان تمام قشر مردم را به راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه که همزمان در سراسر کشور در شهرستان ابهر نیز برگزار می‌شود و در روز شنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۰ صبح که از میدان امام حسین (ع) ابهر آغاز خواهد شد دعوت کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر