logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۳۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

بسیج یک سازمان مردمی با پیروی از آرمان‌های امام است

بسیج-یک-سازمان-مردمی-با-پیروی-از-آرمان‌های-امام-است
امام جمعه زنجان گفت: برخی‌ها گمان می‌کردند بسیج یک عقبه نظامی دارد در حالی که این سازمان به صورت مردمی با تفکر محرومیت‌زدایی، سازندگی و دفاع و پیروی از آرمان امام و انقلاب فعالیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی صبح امروز ۲۱ آبان ماه در پنجمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس و صحنه‌های نبرد گاهی رزمندگان پیروز و گاهی نیز شکست می‌خوردند که این پیروزی و شکست در روحیه رزمندگان اسلام تاثیر گذار بود و حضرت امام خمینی راحل در این باره فرمودند؛ ما مأمور به تکلیف هستیم نه مأمور به نتیجه و باید با ایمان به خدا به بهترین نحو کارمان را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: برخی ها گمان می‌کردند بسیج یک عقبه نظامی دارد در حالی که این سازمان به صورت مردمی با تفکر محرومیت‌زدایی، سازندگی و دفاع و پیروی از آرمان امام و انقلاب فعالیت دارد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به برکات تفکر بسیجی اظهار کرد: هر امر و اندیشه‌ای برای رضای خدا باشد خداوند به آن برکت می‌دهد.
 
امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت رژیم کودک‌کش اسرائیل اظهار کرد: اولین محکوم این جنایت خود آمریکا است چرا که هدایت و تفکر این جنگ برای آمریکا بوده و بایستی در برابر وجدان زنده دنیا جواب گو باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر