logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۳۶۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

ذات آمریکا وحشیگری و ایجاد جنایت است

ذات-آمریکا-وحشیگری-و-ایجاد-جنایت-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و سایر حامیان جنگ غزه در دادگاه نظامی حاضر شوند گفت: ذات آمریکا وحشیگری و ایجاد جنایت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته طارم با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جنگ با فلسطین و حمله به مردم مظلوم غزه ناتوان شده است  و کشتن زنان، کودکان، تخریب بیمارستان‌ها و زیرساخت‌ها نمونه‌ای از این ناتوانی رژیم غاصب و کودک کش است گفت: یکی از اهداف جعلی رژیم کودک کش اسرائیل از حمله به زنان و کودکان این است که آن‌ها را مجبور به ترک وطن، خانه و کاشانه خود کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اما اسرائیل بداند با انجام این جنایات و با گذشت زمان نه تنها مشروعیتی پیدا نمی‌کند بلکه روز به روز ناتوان‌تر می‌شود.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: تاکنون بیش از 8 هزا نفر فقط زن و کودک در این درگیری به شهادت رسیده‌اند و بچه‌های نارس در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

حجت الاسلام منصوری افزود: بیش از 50 هزار زن باردار در غزه فاقد خدمات اولیه بهداشت و خدمات زایمان هستند و در خود بیمارستان گور دسته جمعی حفر می‌کنند تا شهدا را در آنجا دفن کنند.

وی تاکید کرد: باید آمریکا، اسرائیل و سایر حامیان در این جنگ در دادگاه نظامی حاضر شوند و مورد محاکمه قرار گیرند و آه و ناله این مردم  مظلوم روزی گریبان گیر آنها خواهد شد.

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: ذات آمریکا وحشیگری و ایجاد جنایت است از جمله در بیش از 80 کشور پایگاه نظامی دارد و بیشترین کشورهایی که نیرو و پایگاه نظامی دارد ژاپن، آلمان و کره جنوبی است.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا "بایدن" تازه فهمیده است که اشتباه کرده است و اعلام کرده که به نتانیاهوگفتم که اشغال غزه یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ولادت با سعادت اسوه صبر و اسقامت و پرستار کربلا حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران عزیز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و در منازل تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه  آغاز هفته بسیج 29 آبان ماه را به همه بسیجیان عزیز تبریک عرض می‌کنم گفت: بسیج نماد نظم و جهت گیری درست، تعلیم و تربیت است.

حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: روحیه بسیجی باید قوی و هر لحظه از توطئه‌های دشمنان آگاه باشد و بسیج یعنی همیشه در میدان و در کنار مردم آماده خدمت بودند.

وی گفت: انتخابات امسال خیلی حساس است باید سعی شود یک انتخابات پر شور پیش رو در کشور برگزار شود و کاندیداها و افراد ثبت نام کننده به دنبال رقابت سالم باشند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: کاندیداهای انتخابات باید از تخریب همدیگر پرهیز کنند و بعد از انتخابات رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود  و تنها هدف خدمت به مردم باشد.

حجت الاسلام منصوری گفت: مسئله معیشت مردم جزو اولویت‌ها است که باید به آن پرداخته شود و مهمترین ترفندهای دشمن در هر انتخاباتی ایجاد دوگانگی‌های کاذب در بین مردم و نظام است تا میان این دو شکاف وارد کنند.

وی ابراز کرد: در حالیکه باید مراقب بود که انتخابات عرصه‌ای برای اتحاد، وحدت ملی در آن و تجدید عهد و بیعت مردم با نظام باشد تا نقشه‌های دشمن خنثی گردد.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: موضوع دیگر تعطیلی شبکه معاند "من و تو" است که این شبکه در فعالیت‌هایی که داشت نتواست کاری از پیش برد و تعطیل شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر