logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۳۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
هر گونه تبلیغات انتخاباتی کارمندان ممنوع است؛

اتمام حجت انتخاباتی برای کارکنان دولت+فیلم

اتمام-حجت-انتخاباتی-برای-کارکنان-دولت+فیلم
به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، استانداری‌ها و شهرداری‌ها برای ممنوعیت از هر گونه تبلیغات انتخاباتی بخشنامه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح، استانداری‌ها و شهرداری‌ها برای ممنوعیت از هر گونه تبلیغات انتخاباتی بخشنامه صادر شد.

بیشتر بخوانید

متن بخشنامه بدین شرح است؛

۱- خودداری از انجام هرگونه فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی در ساعات اداری و هرگونه استفاده از جایگاه عنوان، مقام یا موقعیت اداری و سازمانی برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی، توسط کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اشخاص حقوقی وابسته به آنها.

۲- عدم استفاده کارکنان، داوطلبان، نامزدها و یا هر شخص دیگر، از امکانات و اموال دستگاه‌های موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی در غیر از موارد مجاز در قانون یاد شده.

۳- رعایت بی‌طرفی کامل و عدم اقدام یا اعلام نظر به نفع یا به ضرر نامزدها و احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات و مواضع آنها، از سوی اشخاص موضوع ماده (۷۵) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، در طول مدت مسئولیت در فرایند انتخابات.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر