logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

ماهیت ضدبشریت امپراتوری دروغین برای جهان ثابت شد

ماهیت-ضدبشریت-امپراتوری-دروغین-برای-جهان-ثابت-شد
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امپراطوری‌های دروغین گاها به تبلیغات روانی آشکار دست به کار می‌شوند که منبع آن استکبار جهانی است گفت: ماهیت ضدبشریت امپراطوری دروغین برای جهان ثابت شد.

اکبر عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در مواقع ضروری امپراطورهای جهان به شروع به ایجاد جریانات کذب، دروغ و تبلیغات روانی می‌کنند تا بتوانند با استفاده دقیق و طراحی شده از این تبلیغات به اهداف شوم خود رسند گفت: دشمت ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه به منظور تاثیر گذاری بر افکار، احساسات، تمایلات و رفتارهای گروهی در مردم و اقشار مختلف جامعه دست به کار می‌شوند تا عده‌ای همفکر خود را برای دست یابی به افکار شوم با خود همراه سازند.

بیشتر بخوانید
وی افزود: امپراطوری‌های دروغین گاها به تبلیغات روانی آشکار دست به کار می‌شوند که منبع آن استکبار جهانی  است.
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان ابراز کرد: دشمن سعی دارد تا بر انگیختن افکار عمومی و تاثیر گذاری بیشتر بر آن  اهداف خود را در اولویت قرار دهد تا بتواند در ذهن‌ها نفوذ کند و قدرت افکار مردم را به دست آورد.
عباسی اضافه کرد: ولی هر دفعه با تدابیر رهبر شجاع و آگاه انقلاب اسلامی روبرو شده و اقدامات شوم دشمنان سرکوب می‌شود باید قدر جنین رهبر فرزانه‌ای را دانست.
وی افزود: مردم ایران با آگاهی از فتنه دشمنان و حضور در عرصه‌های مختلف پایبندی به نظام و ارزش‌های انقلاب را برای جهانیان ثابت کردند.
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان گفت: در این میان کشورهای امپراطوری دروغین با صرف هزینه‌های زیاد و به صورت سه شیفت ۳۰۰ رسانه فعال بر علیه مردم ایران و جوانان برنامه پخش می‌کنند تا دیدگاه مردم را نسبت به انقلاب دچار شرک و تردید سازند.
عباسی تصریح کرد: دشمن در هر شرایطی به فتنه گری خویش ادامه می‌دهد و  با توجه به نزدیک شدن به انتخابات این فتنه‌ها و دروغ پردازی‌ها پر رنگ‌تر می‌شود و مردم انقلابی با غیرت خویش فریب  دشمن را نخواهند خورد.
و مثل همیشه به دشمن اجازه دخالت در امور مربوط به خود را نخواهد داد و ماهیت ضدبشریت امپراطوری دروغین برای جهان ثابت شده است.
 وی گفت: کشورهای درگیر امپراطوری دروغین قدرت تصمیم ندارند و همه امور کشور را به دست استکبار سپرده‌اند.
دبیر پیشرفت عدالت اسلامی استان زنجان تاکید کرد: سیاست آمریکا و اسرائیل بر مبنای فریب، تبلیغ و دعوت دروغ است سران این کشور در حالی دم از دفاع از حقوق بشر می‌زنند که خود حتی کوچکترین حقوق انسانی را رعایت نمی‌کنند.
عباسی ابراز کرد: سیاست امپراطوری دروغین در بحث دفاع از حقوق بشر بر مبنای فریب و تبلیغات کذب است و این ماهیت برای مردم خودش هم به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر