logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۳۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدرس گروه فلسفه دانشگاه زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پرورش امپراطوری دروغین از جمله اقدامات مستکبرین است

پرورش-امپراطوری-دروغین-از-جمله-اقدامات-مستکبرین-است
مدرس گروه فلسفه دانشگاه زنجان با بیان اینکه اگر بخواهیم قدر انقلاب را بدانیم و شفاف سازی شود که انقلاب برای ما چه چیزی به ارمغان آورده است گفت: پرورش امپراطوری دروغین از جمله اقدامات مستکبرین برای تشویش اذهان عمومی است.

مریم احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امپراطوری دروغ از جمله اقدامات مستکبرین برای تشویش اذهان عمومی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: برای موفقیت در امر تشویش اذعان عمومی امپراطوری‌های دروغین جریانی‌هایی موجود است که توسط صدها اتاق فکر در آمریکا پشتیبانی می‌شود. 

بیشتر بخوانید
وی افزود: دشمنان نظام در جنگ ادراکی در تلاش هستند با شایعه سازی و دروغ پراکنی نه تنها  مردم را به جان هم بیاندازد بلکه انگیزه کار، تلاش و خودباوری را در  جوانان به حداقل رساند.
مدرس گروه فلسفه دانشگاه زنجان عنوان کرد: به حول و قوه الهی و با درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب، تمام نقشه‌ها و تبلیغات خام و پوشالی مستکبرین نقش بر است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری  طبق یک مهندسی معکوس، جوانان فضای مجازی را تبدیل به ابزاری برای تودهنی زدن به دشمن تبدیل خواهند نمود.
احمدی عنوان کرد: اگر بخواهیم قدر انقلاب را بدانیم و به آیندگان تحویل دهیم باید شفاف سازی شود که انقلاب برای ما چه چیزی به ارمغان گذاشته است باید برگردیم به عقب و ببینیم که کجا بوده‌ایم و اکنون کجا هستیم.
وی ابراز کرد: امروزه نه جنگ‌های نیابتی آمریکا و نه فشارهای جهانی نمی‌توانند به کشور ایران ضربه وارد کنند چراکه آمریکایی‌ها می‌خواستند با فشار بر سازمان‌های جهانی برخی از کشورها را علیه ایران قرار دهند اما نتوانستند و نقشه شوم آنها به حقیقت مبدل نشد  که این نشان از قدرت و اقتدار ایران است

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : سپهری ] [ ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ ]
گروه فلسفه دانشگاه زنجان عضو هیات علمی به نام خانم احمدی ندارند
فرم ارسال نظر