logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۳۵۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان ابهر:

کمبود اعتبار نباید مانعی برای مناسب‌سازی اماکن برای معلولان باشد

کمبود-اعتبار-نباید-مانعی-برای-مناسب‌سازی-اماکن-برای-معلولان-باشد-
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان ابهر گفت: کمبود اعتبار نباید مانعی برای مناسب‌سازی باشد و مناسب‌سازی اماکن نه تنها برای افراد دارای معلولیت، شامل سالمندان نیز می‌شود و همه افراد روزی به مرحله سالمندی خواهند رسید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عباس امیرلو در دومین جلسه مناسب‌سازی بهزیستی شهرستان ابهر در فرمانداری ابهر با رؤسای سایر ادارات برگزارشد، گفت: کمبود اعتبار نباید مانعی برای مناسب‌سازی باشد و مناسب‌سازی اماکن نه تنها برای افراد دارای معلولیت ، شامل سالمندان نیز می‌شود و همه افراد روزی به مرحله سالمندی خواهند رسید.  

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهرداری‌ها موظفند از صدور پروانه احداث و پایان کار برای آن تعداد از ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابری که استانداردهای تخصصی مربوط به افراد دارای معلولیت را رعایت نکرده باشند خودداری کنند.

امیرلو تصریح کرد: تمامی ادارات قبل از ایجاد رمپ‌ها باید از متخصصین در این حوزه بهره بگیرند تا استانداردهای لازم برای تردد معلولان رعایت شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری گفت: نظام مهندسی شهرستان باید از ادارات بازدید انجام دهد و نظرات کارشناسی خود را در رابطه با مناسب‌سازی برخی دستگاه‌های اجرایی ارائه کنند.

این مسئول با بیان اینکه اختصاص یک دستگاه ون به معلولین و ایثارگران شهرستان کار بسیار باارزشی است گفت: اقدامات لازم جهت اجرای این طرح ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر