logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۳۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مهارت آموزی 427 نفر در حوزه اشتغال در زنجان

مهارت-آموزی-427-نفر-در-حوزه-اشتغال-در-زنجان
مدیر کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه کیفیت آموزش‌های مهارتی بستگی به نیازهای بازار کار دارد گفت: مهارت آموزی 427 نفر در حوزه اشتغال در دستور کار است.

محمد رضا انصاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه طبق تعهدی که در بحث اشتغال سازمان فتی و حرفه‌ای در نظر گرفته شده آموزش 427 نفر در حوزه اشتغال است گفت: دو الی سه ماه زمان لازم است تا افراد آموزش دیده توسط سازمان فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم کسب و کار را به دست آورند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: 250 نفر تاکنون توسط سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش داده شده که این میزان 53درصد از تعهدات در نظر گرفته شده را شامل می‌شود.

مدیر کل آموزش و فنی حرفه‌ای استان زنجان ابراز کرد: با توجه به این نکته قالب رشته و دوره‌های در سازمان فنی و حرفه‌ای با توجه به نیاز و بازار کار است در زمینه رشته خواهران دوره‌های آموزشی طراحی دوخت، مد و لباس، مراقبت و زیبایی و صنایع دستی فلزی و چوب در اولویت است.

 انصاری گفت: دوره‌های مربوط به بخش برادران با توجه به نیاز بازار در نظر گرفته می‌شود تاسیسات مکانیک و برق اتومکانیک،   فناوری اطلاعات الکترونیکی صنعتی و جوشکاری است.

وی اضافه کرد: توانمندسازی نیروی انسانی یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از دوره‌های آموزشی در سازمان فنی و حرفه‌ای است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر