logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۳۵۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور:

امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری اجلاس سراسری نماز زنجان به کار گرفته شوند

امکانات-دستگاه‌ها-برای-برگزاری-اجلاس-سراسری-نماز-زنجان-به-کار-گرفته-شوند
قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز جز دستاورد ملی دارای دستاورد استانی هم خواهد بود، گفت: امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری بهتر اجلاس سراسری نماز زنجان به کار گرفته شوند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید احمد زرهانی امروز در جلسه ستاد سی‌امین اجلاس سراسري نماز که در استانداری زنجان برگزار شد، اظهار داشت: اجلاس‌های سراسری که برگزار می‌شود دارای دستاوردهایی است، به طوری که در اجلاس سراسری گذشته دستاورد حاصل استخراج شد و در اختیار آیت‌الله قرائتی قرار گرفت که در نهایت به صورت ابلاغ به دستگاه‌ها ارائه شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اجلاس‌های سراسری نماز یک دستاورد استانی نیز دارد و آن‌ هم سبقه نمازی دادن به شهرها، روستاها، دانشگاه‌ها و همه محافل است، افزود: از هم‌اکنون با حضور نوجوانان باید میزگرد‌ها با موضوعات نماز برگزار شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه ۹۰ درصد نوجوانانی که کاهل نماز هستند اسرار نماز را نمی‌دانند و ۹۰ درصد نوجوانانی که نماز می‌خوانند این کار را از خانه و از مادران خود آموخته‌اند؛ گفت: صدا و سیما می‌تواند به این موضوعات ورود یابد، مدیران حوزه، مدارس، دانشگاه‌ها، معلمان باید وارد عرصه شوند و از این فرصت‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به دغدغه استاندار زنجان در خصوص همزمانی اجلاس سراسری نماز و سفر رئیس جمهور به استان زنجان گفت: این موضوعات در ۲۹ اجلاس دیگر نیز رخ داده است، اما راهکاری وجود دارد که دغدغه‌ها کاهش یابد.

زرهانی با اشاره به حضور آقای رئیس جمهور در ستاد اقامه نماز، گفت: ما برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا از سختی حضور رئیس جمهور همزمان با اجلاس نماز در استان زنجان را بکاهیم.

وی با اشاره به اینکه باید از همه امکانات استفاده کرد، افزود: با وجود شهردار راست قامت زنجان و وجود چنین شورای شهری خیلی بهتر می‌توان اجلاسیه نماز را برگزار کرد. شهرداری امکانات خوبی برای پشتیبانی فکری و فرهنگی دارند و چنان چه استاندار امر کنند بخشی از برنامه‌ها می‌تواند به بخش فرهنگی شهرداری زنجان سپرده شود.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در برخی استان‌ها نمازخانه‌های خوبی درست کرده‌اند، تصریح کرد: این رویداد در زنجان رویداد بسیار خوبی خواهد بود و ما در کنار شهرداری هستیم و از امکانات این ارگان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر