logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر تحلیل و بررسی دفتر بسیج اساتید استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شکست امپراطوری‌های دروغین توسط طوفان‌الاقصی رقم خورد

شکست-امپراطوری‌های-دروغین-توسط-طوفان‌الاقصی-رقم-خورد
مدیر تحلیل و بررسی دفتر بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم است که اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار صورت می‌گیرد ناتوان است گفت: شکست امپراطوری‌های دروغین توسط طوفان الاقصی رقم خورد.

سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکهعملیات طوفان الاقصی برگ مهمی را در کتاب پرکاغذ خاورمیانه و جهان رقم زده است گفت: تمام توجهات به مختصات آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی و همین‌طور ببر کاغذینی است که پیشتر با کمک امپراطوری شایعه و البته جنایت علیه بی‌دفاعان از خود ساخته بود.

بیشتر بخوانید

وی گفت: یکی ازابعاد وجودی جمهوری اسلامی توجه ویژه به انسان وبحث کرامت انسانیت است؛ همین نکته بارز ودلنشین باعث همراهی مردم با این نظام از انقلاب ۵۷ تاکنون بوده است.

مدیر تحلیل و بررسی دفتر بسیج اساتید استان گفت: نکته‌ای که به مرور زمان مورد توجه تمام آزادی‌خواهان عالم قرار گرفت و نفوذ در دل‌ها توسط جمهوری اسلامی آغاز شد.

موسوی افزود: اقامه این بحث در هر کشوری حتما منجر به رویارویی با جبهه مقابل و در راس آن بلوک غرب می‌شود.

وی ابراز کرد: آمریکایی که با کشتن نزدیک صد میلیون سرخ پوست موجودیت یافته حتما با موضوعی به نام انسانیت و کرامت انسانی بیگانه است؛ کشور فرانسه‌ که زبال‌های اتمی خود را در کشورهای آفریقایی دفن می‌کند چطور می‌تواند با این منطق کنار بیایید؟ و باید در نظر داشت که منطق انسانیت همیشه در زد وخورد با ظلم بوده است.

مدیر تحلیل و بررسی دفتر بسیج اساتید استان تصریح کرد: این مولفه ویژه جمهوری اسلامی هم؛ زیاد با ذائقه برخی حکام عرب که شاید خودشان را مسلمان نیز بدانند تطابقی نداشته است.

موسوی ابراز کرد: با توجه به گذشت زمان بلوک غرب و برخی از ممالک عربی که تنها نقطه قوتشان ساختمان‌های سر به فلک کشیده می‌باشد و زمانی که منافع و موجودیت خودشان را درخطر ببینند و با توسل به بازوی رسانه،  توانستند تا حدودی جای شهید، جلاد، ظالم ومظلوم را عوض کنند.

وی افزود: قضیه طوفان الاقصی آن خداوندی که وعده داده است اگر من بخواهم کسی را مورد توجه قرار دهم کسی نمی‌تواند جلو دارم شود( نقل به مضمون) رسانه نتوانست در دل مردم نفوذ کند ومردم با رجوع به واقعیت حمایت‌های خوبی را مردم فلسطین انجام دادند.

مدیر تحلیل و بررسی دفتر بسیج اساتید استان زنجان تصریح کرد: خداوند طرف‌دار مظلوم است، هرکسی در برابر ظلم ایستادگی کند رستگار می‌شود و امپراطوری‌های دروغین در واقع با قوی جلوه دادن خود قصد نفوذ در افکار مردم را دارند تا بدین وسیله بتوانند به اهداف شوم خود در جامعه دست یابند.

موسوی گفت: طوفان الاقصی بیانگر این نکته مهم است که اسرائیل با وجود تمام حمایت‌هایی که از سوی جهان استکبار صورت می‌گیرد در نهایت ضعف قرار گرفته و قدرت و اقتدار جبهه مقاومت خود را نشان داد و توانست صهیونیست را شوکه و غافلگیر کننده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر