logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۳۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مصرف خارج از الگوی مصرف گاز در زنجان؛

مرفه‌نشینانی که حقوق مردم را می‌بلعند

مرفه‌نشینانی-که-حقوق-مردم-را-می‌بلعند
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه الگوی مصرف گاز طبیعی توسط 60 درصد مشترکین رعایت می‌شود، گفت: مشترکین زنجانی در کنار رعایت اصول ایمنی بر مصرف بهینه گاز نیز توجه و مدیریت لازم را داشته باشند.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

رحیم سلیمانی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۷2 هزار و 780 مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی استان زنجان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، اظهار داشت: الگوی مصرف گاز طبیعی توسط 60 درصد مشترکین رعایت می‌شود

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و برودت هوا در استان زنجان و افزایش میزان مصرف گاز طبیعی، افزود: صرفه‌جویی در مصرف گاز، باعث پایداری دائمی شبکه گاز استان و نیز سایر مناطق کشور و برخورداری همه هموطنان از نعمت گاز در فصل سرد سال خواهد بود.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره با تاکید بر اینکه مشترکین زنجانی در کنار رعایت اصول ایمنی باید بهمصرف بهینه گاز نیز توجه داشته باشند، گفت: کاهش یک درجه‌ای دمای محیط و استفاده از لباس‌های گرم، استفاده از پرده ضخیم و پنجره‌های دو جداره؛ حتی کاهش یک درجه‌ای دمای محیط می‌تواند رقم بالایی از صرفه جویی را به همراه داشته باشد.

وی با اذعان به اینکه دمای ایده آل برای محیط 18 تا 21 درجه سانتی‌گراد است، گفت: مشترکین گاز طبیعی می‌توانند با رعایت دمای مناسب محیط منزل و کار خود تا حد زیادی از وقوع قطعی گاز طبیعی در کشور جلوگیری کنند.

سلیمانی‌نژاد با بیان اینکه در بحث تامین گاز هیچ مشکلی وجود ندارد، خاطر‌نشان کرد: حتی در حال حاضر شرکت گاز پروژه‌های بزرگی همچون مسکن ملی را در دست اجرا داشته و در حال گازرسانی به واحد‌ها است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر