logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۳۵۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

اختصاص 48 میلیارد تومان به طرح‌های گاز‌رسانی صنعتی زنجان

اختصاص-48-میلیارد-تومان-به-طرح‌های-گاز‌رسانی-صنعتی-زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با تاکید بر تبیین شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب گفت: در طول خدمت دولت سیزدهم برای گاز رسانی 101 واحد صنعتی در استان حدود 48 میلیارد و 98 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  رحیم سلیمانی‌نژاد توجه ویژه به گاز‌رسانی در بخش صنعتی را از اولویت‌های دولت انقلابی خواند و اظهار داشت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده در دولت مردمی 101 واحد صنعتی به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به صنایع گامی در ایجاد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه است، افزود: در 6 ماهه نخست امسال بیش از 8 میلیارد و 90 میلیون ریال اعتبار توسط گاز زنجان به بخش صنعتی استان اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان توجه دولت به ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای رونق اشتغال و تولید پایدار، اذعان داشت: امیدواریم حرکت در این مسیر گامی موثر در توسعه شهرها و روستاها و ایجاد اشتغال پایدار در جامعه باشد.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه گاز زنجان از آغاز کار خود تا کنون 362 هزار و 432 مشترک خانگی را به شبکه گاز رسانی متصل کرده است، یادآو شد: تاکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پیگیری مسئولان گاز زنجان، 32 هزار و 694 مشترک در بخش تجاری، از خدمات گاز رسانی استان زنجان بهره‌مند می‌شوند.

وی یاد آور شد: در راستای خدمات رسانی و ایجاد رفاه اجتماعی در طول خدمت دولت سیزدهم 3 هزار و 467 مشترک تجاری و 23 هزار و 934 مشترک خانگی جدید در استان به شبکه گاز رسانی کشور متصل شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر