logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۳۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شرکت گاز شهرستان ابهر:

۹۸ درصد روستاییان ابهری از نعمت گاز برخوردار هستند

۹۸-درصد-روستاییان-ابهری-از-نعمت-گاز-برخوردار-هستند
رئیس شرکت گاز شهرستان ابهر گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۸ درصد خانوارهای روستایی این شهرستان تحت پوشش گاز قرار گرفته است.

اسماعیل وندشاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تاکید بر اهمیت و توجه ویژه دولت به مناطق محروم و کم برخوردار در کشور، اظهار کرد: خدمات‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های توسعه در روستاها از اولویت‌های دولت مردمی است و شرکت گاز شهرستان ابهر نیز در این راستا گام‌های بلندی برداشته است.

بیشتر بخوانید

وی اذعان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکنون ۵۳ روستای شهرستان ابهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند. 

وندشاد با اشاره به اینکه در شهرستان ابهر ۷۰ روستای دارای سکنه وجود دارد، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۸ درصد خانوارهای روستایی این شهرستان تحت پوشش گاز قرار گرفته است.

رئیس شرکت گاز شهرستان ابهر گفت: در سال‌جاری ۶۹۹ اشتراک شهری و ۴۴۴ مشترک روستایی در شهرستان ابهر به شبکه گازرسانی شهرستان وصل شدند و ۱۸ روستا فاقد گاز هست و گازرسانی روستای علی‌آباد در دست اجرا و گازرسانی به ۱۲ روستای زیر ۲۰ خانوار در دست بررسی و مطالعه و ۵ روستا در حال طراحی و پیمان‌سپاری است.

وی با تاکید بر تلاش دولت مردمی در راستای گازرسانی به روستاها، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گازرسانی به روستاها زمینه رشد و رونق اقتصادی را ایجاد می‌کند، اقدامات لازم برای روستاهای باقیمانده نیز درحال پیگیری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در سال‌جاری ۱۸۴ عَلَمَک نصب و ۱۰ هزار و ۳۰ متر شبکه گاز کار شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر