logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۳۴۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
بنیان‌گذار سبک جهانی سوپرساباکی استان زنجان:

مسئولین به ورزش‌های رزمی اهمیتی نمی‌دهند

مسئولین-به-ورزش‌های-رزمی-اهمیتی-نمی‌دهند
بنیان‌گذار سبک جهانی سوپرساباکی استان زنجان گفت: اهمیت مسئولین به ورزش بسیار کم بوده که آن هم سلیقه‌ای و خیلی ناعادلانه است، در خصوص ارائه بودجه به مسابقات و امکانات بسیار بی‌عدالتی صورت می‌گیرد.

معظم‌علی دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: متولد ۱۳۵۲، ساکن شهرستان ابهر، مربی باشگاه رزمی ایثار مسئول حلقه صالحین ورزشی شهید مرتضی انباری، پرسنل شهرداری واحد آتش‌نشانی شهر ابهر هستم. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به شروع ورزش رزمی از سال ۱۳۶۶، گفت: در حال حاضر رئیس و بنیان‌گذار سبک جهانی سوپر ساباکی استان زنجان، رئیس و بنیان‌گذار سبک تاپ‌کیک بوکسینگ استان زنجان است.

این آتش‌نشان ابهری تصریح کرد: مربی و کمربند مشکی دان۶ ، قهرمان چند دوره مسابقات کشوری، آسیایی و بین‌المللی در چند کشور همسایه، داور و مربی رسمی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور و داوری بین‌المللی از کشور ترکیه بوده است.

این قهرمان بین‌المللی اذعان کرد: خودم و پسرم مهدی توانستیم قهرمانی مسابقات اورآسیای ۲۰۱۸ که در کشور آذربایجان شهر باکو برگذار شد به نمایندگی از استان زنجان در این مسابقه حضور پیدا کرده و مقام اول و مدال خوش رنگ طلای این مسابقه را کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دریافت چند دوره کاپ اخلاق مسابقات قهرمانی کشوری، دریافت دو دوره جام برترین مربی و نماینده سبک فوق در استان در سطح کشوری و دبیر اسبق هیأت رزمی ابهر در کارنامه ورزشی بنده ثبت شده است‌.

این مسئول با بیان اینکه عضو و مربی اسبق تیم ملی سبک تاپ کیک بوکسینگ بوده است، گفت: مدال طلای مسابقات قهرمانی کشوری خود را به همراه پسرم مهدی به شهدای گمنام و مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها جهت حمایت از نوعروسان اهدا کردیم.

بنیان‌گذار سبک جهانی سوپرساباکی استان زنجان با اشاره به شغل آتش‌نشانی خود تصریح کرد: با ۱۳ سال سابقه در شغل آتش‌نشانی فعالیت دارم، عشقی که به شغلم دارم باعث می‌شود مأموریت‌ها را انجام دهم، چون کار بسیار سخت و خطرناکی است و این سلامتی که شکرخدا شامل حال من شده است به خاطر انجام ورزش‌های رزمی است و بارها شده که در این شغل دچار آسیب‌دیدگی شدم ولی از عشق من به این کار کم نشده است.

وی افزود: در رشته سبک جهانی سوپرساباکی در شهرستان ابهر ۴ باشگاه فعالیت دارد ۲ کلاس برای بانوان به مربیگری زهرا دودانگه دختر بنده و نازنین حلوایی و کلاس آقایان نیز به مربیگری بنده در ابهر و در شهر صائین‌قلعه به مربیگری محمد واعظی اداره می‌شود.

مربی اسبق تیم ملی سبک تاپ کیک بوکسینگ گفت: بنده چهار فرزند دارم یک پسر بنام مهدی که دان ۲ قهرمان مسابقات کشوری، آسیایی و بین‌المللی است و در حال حاضر در دوران سربازی هستند و دختر بزرگم زهرا دانشجو و مربی باشگاه آوای رزم و نماینده سبک جهانی سوپرساباکی استان زنجان و دختران دیگرم فاطمه دارای کمربند قهوه‌ای و فرشته کمربند سبز و عضو باشگاه هستند و همسرم نیز مربی رشته رزمی دان ۲ و قهرمان مسابقات کشوری، نماینده سبک تاپ‌کیک بوکسینگ استان هستند.

دودانگه با بیان اینکه مسئولین به ورزش خیلی کم اهمیت می‌دهند، گفت: اهمیت به ورزش سلیقه‌ای و خیلی ناعادلانه است، در خصوص ارائه بودجه به مسابقات و امکانات بسیار بی‌عدالتی صورت می‌گیرد که این کم‌لطفی مسئولین شهرستانی و استانی را می‌رساند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر امکانات ورزشی هم می‌توان گفت که صفر هستیم تا زمانی که خودمان تصمیم‌گیرنده نباشیم و دیگران برای ما امر به معروف کنند تا آخر همین خواهد بود، واقعاً هم برای ورزش ابهر و هم برای مسئولین محترم متاسفم و اگر هر مسئول عزیزی که اعتراض دارد بنده حاضرم خدمتشون حضور پیدا کنم و از نزدیک حرفهایم را با سند عرض کنم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر