logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۲۱۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مربی باشگاه رزمی ایثار:

ورزشکار ابهر طلای مسابقات سوپر ساباکی را از آن خود کرد

ورزشکار-ابهر-طلای-مسابقات-سوپر-ساباکی-را-از-آن-خود-کرد
مربی باشگاه رزمی ایثار ابهر گفت: در این مسابقات قهرمانی کشوری سبک جهانی سوپر ساباکی که در استان تهران برگزار شد که ورزشکار ابهر طلای مسابقات سوپرساباکی را از آن خود کرد.

معظم‌علی دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: این مسابقه قهرمانی کشوری سبک جهانی سوپر ساباکی در چند استایل در تهران محله چهاردانگه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: قهرمانان این مسابقه برای حضور در مسابقات اور آسیای ۲۰۲۳ که در ایران با حضور ۱۵ کشور خارجی برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.

دودانگه تصریح کرد: این مسابقه در سه روز از یکم تا سوم شهریور با حضور ۲۵۰ شرکت‌کننده بانوان و ۴۰۰ شرکت کننده آقایان با سطح بالایی برگزار شد. 

مربی باشگاه رزمی ایثار گفت: از شهر ابهر به نمایندگی از استان زنجان ۵ شرکت‌کننده در این مسابقه حضور داشتند که خوشبختانه با فعالیت‌هایی که قبل مسابقات در باشگاه داشتند همه توانستند کسب مدال کنند.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کننده از ابهر زیاد بود ولی بخاطر هزینه‌ها نتوانستند همراه تیم باشند عنوان کرد: از مسئولان محترم درخواست داریم به ورزشکاران ارزش دهند و همه را به یک دیدگاه نگاه کنند چرا که خود بنده برای وسیله‌ نقلیه که یک هفته قبل نامه‌نگاری با اداره کل ورزش و جوانان با یکی از ارگان‌ها انجام دادم اما متأسفانه وسیله ندادند.

این مسئول افزود: در این مسابقه سیدحامد موسوی مقام اول و مدال طلا، کمیل عارف‌نیا مقام دوم و مدال نقره، هادی چالچوقی، علی نادری و رضا مهدیخانی هر سه مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی با تقدیر از اقدامات علیرضا عارف‌نیا، سرپرست تیم گفت: در این مسابقه نیز موفق به کسب مدال طلا و تندیس برترین و با اخلاق‌ترین مربی شدم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر