logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۳۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده خبر داد:

کشف ۱۱ دستگاه وسایط نقلیه سرقتی در خدابنده

کشف-۱۱-دستگاه-وسایط-نقلیه-سرقتی-در-خدابنده
فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده گفت: در نتیجه اجراي طرح زاجرات یک دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی ‌در شهرستان خدابنده کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، محسن غنیمتی، فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده با بیان اینکه در نتیجه اجراي طرح زاجرات از یک دستگاه خودرو و 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد گفت: در این ارتباط 6 نفر سارق دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

وی در اين باره بیان کرد: به منظور مبارزه با سرقت موتور سیکلت، دستگيري سارقان و کشف سرقت‌ها، اجراي دومين مرحله از طرح (زاجرات) عملياتي، مبارزه با سارقان موتورسيکلت با تشکيل اکيپي مجرب از ماموران پليس آگاهي و کوپ شهرستان، ضمن انجام گشت زني هدفمند در سطح حوزه استحفاظي به اجرا در آمد. 

فرمانده انتظامي شهرستان خدابنده افزود: در اجراي اين طرح 6 سارق دستگير و تعداد یک دستگاه خودرو تندر ال 90 و 10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. 

 فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی 6 نفر متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان مي‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک امنيتي، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر