logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۱۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

کشف ۸ دستگاه وسایط نقلیه سرقتی از کارگاه صافکاری

کشف-۸-دستگاه-وسایط-نقلیه-سرقتی-از-کارگاه-صافکاری
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: ۵ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از یک کارگاه صافکاری و نقاشی کشف شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد مهدیخانی اظهار کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ شریف آباد ابهر با دریافت خبری از فعالیت سارق سابقه‌دار در زمینه سند نمره کردن خودروهای تصادفی در ابهر مطلع و با هماهنگی مقام قضایی بررسی موضوع و دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در مراحل تحقيقات نامحسوس پليس، صافکاری محل فعاليت متهم كه برای تغییر رنگ یک دستگاه خودرو و همچنین سند نمره كردن و اوراق خودروهای تصادفی مورد استفاده قرار می‌گرفت شناسايی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

اين مقام انتظامی تصریح کرد: با هدایت عملیات توسط فرمانده انتظامی شهرستان، در بازرسی صورت گرفته از محل فعاليت اين فرد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ برای تغییر رنگ به محل دلالت داده شده بود مشاهده و در بررسی خودرو مشخص شد خودرو مسروقه بوده و شماره شاسی و موتور آن دستکوب است، لذا ضمن دستگیری متهم تحقیقات جامع انجام و ۴ دستگاه خودرو (یک‌ دستگاه پیکان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پراید، یک دستگاه وانت پراید) به همراه ۳ دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۲۵ که برای سند نمره نمودن آنها در محل سکونت متهم توسط وی پارک شده بود نیز شناسایی و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات به عمل آمده صراحتا به خرید و سند نمره نمودن و فروش ۵ دستگاه خودرو و ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

‌اين مقام انتظامی در پایان گفت:‌ تحقيقات از فرد دستگير شده با هماهنگی مرجع قضائي و همچنین شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر