logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۳۴۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادواره شهدای غزه؛

یادواره شهدای دانش آموز در روستای قاضی کندی برگزار شد

یادواره-شهدای-دانش-آموز-در-روستای-قاضی-کندی-برگزار-شد
به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه یادواره شهدای دانش آموز در روستای قاضی کندی با حضور پر شور مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه با حضور پرشور دانش آموزان و مردم شهید پرور روستای قاضی کندی برگزار شد.

بیشتر بخوانید

این یادواره با حضور و نقش آفرینی دانش آموزان به همکاری قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان زنجان و سپاه ناحیه ماهنشان و با مشارکت حوزه‎ها و پایگاه‎های مقاومت بسیج برادران و خواهران و مدرسه روستا برگزار شد .

محمدی فرماندار شهرستان ماهنشان در این یادواره با ذکر خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس از رشادت‌ها و دلاورمردی‎های رزمندگان در عملیات‌ها روایتگری نمودند.

وی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ابراز انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل اشاره کردند که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی در حال نسل کشی در فلسطین است که می‎بایست جامعه جهانی در جهت احقاق حقوق مردم فلسطین قدم بردارد.

خدابنده‎لو فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان نیز در این یادواره ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان در برنامه هدف از برگزاری یادواره‎های شهدا را  زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا، تجدید میثاق باشهدا، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت عنوان نمودند.

در پایان این مراسم دانش آموزان با در دست داشتن پرچم فلسطین با سر دادن شعار علیه رژیم غاصب اسرائیل اقدامات جنایتکارانه این رژیم را محکوم نمودند و از جامعه جهانی بخصوص کشورهای اسلامی خواستند نسبت به وظیفه قانونی و انسانی خود در قبال پایان دادن به جنایات صهیونیست‎ها اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دانش آموزان در این یادواره با اجرای برنامه‎های مختلف و تاثیرگذار از قبیل( قرائت شعر، خواندن انشا، قرائت دلنوشته، اجرای سرود و شعارگویی و... ) یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهدای مظلوم غزه را گرامی داشته و با آرمان‎های شهدا تجدید میثاق و پیمان دوباره بستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر