logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۳۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:

یادواره شهدای دانش‌آموز و شهدای غزه در دهستان قره پشتلو زنجان برگزار شد

یادواره-شهدای-دانش‌آموز-و-شهدای-غزه-در-دهستان-قره-پشتلو-زنجان-برگزار-شد
یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان زنجان در دهستان قره پشتلو برگزار شد.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه با حضور دانش آموزان و والدین آنان، مدیران و معلمان مدارس، مسئولان و اهالی دهستان قره پشتلو با ارگان‌های مختلف شهرداری شهر ارمغانخانه، مدارس متوسطه اول و دوم بخش قره‌پشتلو، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهر ارمغانخانه برگزار شد.

جلال غورقانلو جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان هدف از برگزاری این یادواره‌ها را  گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز و یادبود شهدای مظلوم غزه، انتقال پیام شهدا به نسل جدید و تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد.

وی عنوان کرد: یادواره‌ شهدای دانش آموز و شهدای غزه با عنوان عملیات‌ «نسیم‌ شهادت» همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در سایر مناطق هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

سید شمس‌الدین موسوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان زنجان در این مراسم با اشاره به 36 هزار شهید دانش آموز، آنان را الگوی مناسب برای دانش آموزان و آینده سازان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: خون شهدا جریان ساز مقاطع مختلف انقلاب اسلامی هستند.

وی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی دربه خاک و خون کشیدن مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان افزود: این اقدام نوعی نسل کشی و یک اقدام وحشیانه و ضد بشریت است.

موسوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که آمریکا را شریک جرم جنایات صهیونیستها دانست و مقاومت را تنها راه پیروزی رزمندگان فلسطینی و شکست صهیونیستها عنوان کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با توجه به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری، انشانویسی، دلنوشته، نقاشی، سرودن شعر‌، اجرای سرود و غیره در خصوص شهدای دانش آموز و شهدای غزه در بین دانش‌‎آموزان از برگزیدگان این مسابقات تجلیل به عمل آمد. همچنین از مدیران و معلمان مدارس نرگس و ادب نیز به پاس همکاری بسیار شایسته در برگزاری یادواره تجلیل شدند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر