logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۳۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

جهاد تبیین با شناخت امپراطوری دروغ استکبار میسر می‌شود

جهاد-تبیین-با-شناخت-امپراطوری-دروغ-استکبار-میسر-می‌شود
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان با بیان اینکه سال‌های طولانی است سیاه‌نمایی دشمن از نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف زیاد به چشم می‌خورد گفت: جهاد تبیین با شناخت امپراطوری دروغ استکبار میسر می‌شود.

حجت الاسلام تقی محدر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه جنگ شناختی در دنیای امروز با هدف تغییر نگرش‌ها صورت می‌گیرد گفت: دشمن در تازه‌ترین شکل مواجهه با ملت ایران بدنبال آن است تا مفاهیم متعددی را در قالب جنگ روایت‌ها، دگرگون ساخته فضای فکری جامعه را در دست بگیرد که مقام معظم رهبری با آگاهی کامل و تدابیر به کار گرفته شده  در طی سخنرانی موجب آشفتگی دشمنان نظام می‌شوند.

بیشتر بخوانید
وی گفت: سال‌های طولانی است سیاه‌نمایی دشمن از نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف زیاد به چشم می‌خورد آن‌ها سعی دارند خود را مظلوم جلوه دهند که این کار دیگر فایده‌ای نداشته و موضوع بر همگان روشن است.
 مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان عنوان کرد: نکته‌ای که درباره کشورهای آمریکا و اسرائیل وجود دارد این است که هر کدام به صورت جداگانه امپراطوری دروغین بودند که این مسئله در ارتباط با مسائل غزه برای جهانیان روشن شد.
حجت الاسلام محدر ابراز کرد: آمریکا و اسرائیل با کشتارهای وحشیانه‌ای که در کشورها روا داشته‌اند بی‌ثباتی حکومت خود را برای جهان روشن کردند نمونه آن مسئله غزه است.
وی گفت: اسرائیل یک رژیم کودک کش است و زمانی که دست به جنایات می‌زند افراد بی دفاع،  منازل مسکونی، قسمت‌های عمومی یک شهر از جمله بیمارستان‌ها و مدارس  را مورد هدف قرار می‌دهد.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان تاکید کرد: در قضیه غزه رسانه‌های خارجی به ویژه رسانه‌های آمریکایی به دروغ ادعاهایی دارند که با خاک یکسان کردن بیمارستان المعمدانی غزه کار اسرائیل نبوده و کار نیروهای حماس است که این یک نمونه از دروغ‌های رژیم کودک کش اسرائیل و حامی آن آمریکا است. 
حجت الاسلام محدر تصریح کرد: نمونه دیگر از دروغ‌های ابر قدرت‌های جهان این است نیروهای مقاومت در سرزمین‌های اشغالی کودکان و زنان یهود را می‌کشند که کاملا کذب است.
وی اضافه کرد: زمانی که با سیاست غربی‌ها مراجعه می‌شویم اصول سیاست آنها مکر و حیله است که در حقیقت برای مواجهه با این مشکل باید با توان  قوا وارد عرصه شد.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان عنوان کرد: طبق فرمایشات قرآن باید در مقابل ظلم  ایستادگی داشت و برخورد قاطع که امروز حزب الله و حماس انجام دادند همان طوفان الاقصی بود که جهانیان شاهد به وقوع پیوستن این امر مهم بودند.
حجت الاسلام محدر ابراز کرد: در زمان وقوع طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل در هم ریخت و به تعبیر سید مقاومت،  سید حسن نصرالله این خانه پایه و اساسی ندارد و از خانه عنکبوت نیز سست‌تر است.
وی گفت: رژیم شاهنشاهی ایران نیز به وضوح دیده است که آمریکا فقط برای پیشبرد اهداف خود هرگز بر  سر عهد و پیمان خود به صورت جدی نبوده و سعی در ایجاد نفاق در جامعه را داشت که با رهنمودهای امام راحل این توطئه‌ها با شکست مواجه شد.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان  تاکید کرد: جهاد دارای دو قسم است جهاد نظامی و دیگری جهاد مسلحانه است که تمام نیروهای مقاومت از عراق، سوریه، حزب الله و حماس همگی در این جهاد شرکت دارند و یک جبهه اصلی دیگر به نام "تبیین" وجود دارد که با پی برد به جهاد تبیین دروغ دشمنان نظام برای عموم آشکار می‌شود و باید توجه داشت که جهاد تبیین با شناخت امپراطوری دروغ استکبار میسر می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر