logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۳۴۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

آمریکا امپراطوری دروغ در جهان است

آمریکا-امپراطوری-دروغ-در-جهان-است
مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان با بیان اینکه طرح نقشه‎های جدید در جهت دست یازی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملت، در دستور کار دشمنان قرار گرفته است گفت: آمریکا امپراطوری دروغ در جهان است.

سید قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه ملت شریف ایران و مسئولان کشور، باید با سرلوحه قرار دادن دیدگاه‎ها و بیانات آگاهی ‌بخش معظم‎له که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود نمایند گفت: نگاه معظم له به مقاومت یک نگاه اعتقادی و قرآنی است، بدین معنا که مقاومت در راه حق، متضمن تحقق وعده‎‌های الهی و پیروزی جبهه حق در برابر لشکریان باطل است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: کینه‌وزی و‌ دسیسه‌های مکرر دشمنان انقلاب و استکبار جهانی در طی سنوات گذشته که بارها شاهد دروغ پردازی‌های رسانه‌‎های وابسته به اتاق فکر دشمنان بوده‌ایم که به قصد اختلاف افکنی و در راستای پیاده سازی برنامه‌های استکباری و توطئه گرانه‎ی خویش، اقدام به نشر اکاذیب علیه نظام انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی دارند.

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان ابراز کرد: دشمنان نظام با مهره چینی ، قصد بر هم زدن نظم خاورمیانه و تسلط هر چه بیشتر به منطقه را داشته و تنها با یک سخنرانی، خطبه‎ی روشنگرانه‎ی ایشان، تمامی برنامه و دسیسه‌های ناتمام دشمن نقش بر آب شده و خواب‌‎های طلایی دشمنان به آشفتگی تبدیل می‎شود.

موسوی افزود: هیچ تحلیل گر منصفی را در سطح جهان نخواهید یافت که ادعا کند در میان حاکمان امروز جهان، حاکمی را می‌شناسد که شجاع تر، با تدبیرتر، خلاق تر و هوشمندتر از رهبری ایران بر ملتی حکومت کرده باشد؟

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان تصریح کرد: آیا می‌توان رهبری به جامعیت علمی، دینی و فقهی ایشان در دنیای اسلام پیدا کرد؟ کدام سیاست ورزی است که توانایی او همسنگ و همسان مدیریت ایشان در بحبوحه بحران‌‎ها و فشارها و تهدیدها باشد؟ و کدام اهل سیاستی با درک صحیح از بحران‌های سی و پنج ساله‎ی اخیر، می‌‎تواند ادعا کند رهبری را می‌شناسد که در عبور کشتی انقلاب از دل طوفان‌ها و امواج سهمگین، مدبرانه‌تر از امام خامنه‌ای هدایت کشتی را می‌توانسته بر عهده بگیرد و به ساحل مقصود رهنمون سازد؟

موسوی بیان کرد:  کدام ملتی می‌‎تواند چونان ملت لایق ایران، رهبری را به دنیای بشریت عرضه نماید که از حیث ساده زیستی و پرهیز از زخارف دنیوی، در دنیای امروز به انگشت اشاره در آید؟

وی گفت: مقوله مقاومت اسلامی به عنوان یکی از شاخصه‌های و ارکان انقلاب اسلامی موضوع محور مقاومت در نگاه نافذ مقام معظم رهبری جایگاه ویژه‎ای دارد.

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان عنوان کرد: لذا در حال حاضر مهره گردان اصلی مقاومت در منطقه‌ی خاورمیانه ، کسی جز حضرت ایشان نیست و تا بدین لحظه به درایت ایشان، دشمنان نتوانسته‌اند برای محور مقاومت و ایران مقتدر حاشیه‌های جهت تحمیل جنگی ناخواسته درست نمایند .

موسوی ابراز کرد: تجارب علمی و ارزشمند مقام معظم رهبری در بین رهبران جهان ویژه و خارق العاده است حضور در میدا‌‌ن‌های جنگ، فرماندهی ستاد جنگ‎های نامنظم، نمایندگی امام در شورای عالی دفاع، معاونت وزیر دفاع و در نهایت فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور به همراه حضور عملیاتی در صحنه جنگ هشت ساله، توانسته برای رهبر مقتدر ایران تجربه قابل ملاحظه‌ای را در حوزه نظامی و دانش استراتژیک فراهم آورد، به گونه‌ای که کمتر کسی در درایت ایشان در امر رهبری نظامی، که یکی از اصلی‌ترین وجوه رهبری کشور، انقلاب و فرماندهی کل قوا است، تردید داشته است.

 وی گفت: بی گمان ، ویژگی ضد استعماری این انقلاب عظیم، راه هرگونه سوء استفاده بیگانگان از منافع ملی را سد کرده و عزم دشمنان را در از بین بردن اهداف ضد استعماری نظام اسلامی دوچندان نموده است.

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان افزود: طرح نقشه‌های جدید در جهت دست‎یابی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملت، در دستور کار دشمنان نظام قرار دارد که در این میان، نقش رهبری در شناخت دشمن و شگردهایش از عوامل اصلی پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به شمار می‌‎‌‌رود و آمریکا امپراطوری بزرگ در جهان است.

موسوی ابراز کرد: امروزه تبیین دیدگاه‌های رهبری در جهت آگاهی مردم و نسل جوان و خنثی سازی توطئه‌های جدید دشمن بسیار مهم و مؤثر خواهد بود و لذا ملت شریف ایران و مسئولان کشور، با سرلوحه قرار دادن بیانات آگاهی‌بخش معظم له که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود نمایند.

وی گفت: در این میان نقش خواص، برجسته‌تر بوده و لازم است ضمن توجه کامل به وظایف خود، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تبیین کرده و در راستای تحقق آن‌ها ، با بهره گیری از ظرفیت رسانه‎ای کشور، اقدامات عملی را در دستور کار است.

مدیر دفتر نمایندگی انجمن روزنامه نگاران مسلمان استان زنجان تاکید کرد: در این میان نقش خواص، برجسته‌تر بوده و لازم است ضمن توجه کامل به وظایف خود، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تبیین کرده و در راستای تحقق آن‌ها، با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ای کشور، اقدامات عملی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر