logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۳۴۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول بسیج طلاب استان زنجان در گفتگو موج‌رسا:

آگاهی مردم ایران در عرصه‌های مختلف امپراطوری دروغ را شکست داد

آگاهی-مردم-ایران-در-عرصه‌های-مختلف-امپراطوری-دروغ-را-شکست-داد
مسئول بسیج طلاب استان زنجان بابیان اینکه بصیرت و هوشیاری ملت ایران بر جهانیان ثابت شده است گفت: آگاهی مردم ایران درعرصه‌های مختلف امپراطوری دروغ را شکست داد.

حجت الاسلام ابراهیم نصیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از اوایل انقلاب تا کنون دشمن راه‌های مختلفی را برای نابودی انقلاب اسلامی در پیش گرفته است گفت: همه راه‌های انتخاب شده از جانب دشمن با بصیرت ملت ایران، وحدت و رهبری امامین انقلاب با شکست مواجه شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خداوند رحمان و رحیم در سوره (حجرات، آیه 6) می‌فرمایند: ای اهل ایمان، اگر یک انسان فاسد و بی‌تقوا برایتان خبری آورد، خبرش را بررسی و تحقیق کنید تا مبادا از روی ناآگاهی عده‌ای را به آسیب برسانید و پس از آن از کردار خود پشیمان شوید.

مسئول بسیج طلاب استان زنجان ابراز کرد: امام خامنه‌‏ای (مدظله‌العالی) در سخنان خود در دیدار با مردم قم به مناسبت سالگرد قیام نوزدهم دی‌ماه به تلاش‌های دشمنان در فضای مجازی و دروغ پردازی‌ها و شایعه سازی توسط آنان اشاره داشتند. ایشان فرمودند: دشمن در تلاش است با شایعه سازی و تهمت‌پراکنی مردم را به جان یکدیگر بیاندازد که البته نمی‏‌تواند اما مردم باید با این شگرد‌ها مقابله کنند.

حجت‌الاسلام نصیری افزود: رهبر انقلاب تاکید فرمودند؛ لازم است مردم در مقابل این تبلیغات، ایستادگی و علیه آن حرکت کنند و جوانان با هوشمندی، فضاى مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند.

وی گفت: قطعا داعیه‌دار و پرچم‌دار این مقابله و حرکت به سمت این جریان‌سازی حوزه و روحانیت می‌باشد که هم اصلی‌ترین عهده‌دار دین و اخلاق در جامعه است و هم وظیفه بسیار مهم روشنگری و تبیین را در جامعه بر عهده دارد.

مسئول بسیج طلاب استان زنجان عنوان کرد: لذا مهمترین ابزاری که روحانیت می‌تواند به واسطه آن ورود قوی‌تری به عرصه‌های جدید تبلیغی داشته و تاثیرگذاری وسیع تبلیغی در جهان داشته باشد، رسانه است.

وی ابراز کرد:  با توجه به این شرایط نیاز است که روحانیت حتما به ابزار رسانه مسلط باشد تا بتواند اثرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد و نقش خود را به عنوان مبلغ دین ایفا کند.

مسئول بسیج طلاب استان زنجان عنوان کرد: تبلیغ امپراطوری دروغ باعث تفرقه در جامعه می‌شود که این فتنه نیمی از تلاش خود را می‌کند تا به نام "حقیقت، آزادگی و جهانی‌شدن" شناخته شود و از همان آغاز کار با ذهن‌های عمیق و چشم‌های بصیر بر سر باوراندن این عنوان دروغین چالش دارد. 

حجت‌الاسلام نصیری اضافه کرد: بر عوام زودباور و جوانان هیجان‌زده، باکی و تقصیری نیست، اما روشنفکر و دانشگاهی و دیده‌های افق‌بین چرا؟ امپراطوری دروغ و تفرقه بار‌ها خود را در بزنگاه‌ها نشان داده است. 

وی عنوان کرد: استقلال و روی پای ایستادن یک منطق و ادبیاتی است که از اول انقلاب در جمهوری اسلامی شکل‌گرفته است.

مسئول بسیج طلاب استان زنجان ابراز کرد: استقلال و اینکه مردم باید کار را خودشان پیش ببرند مستکبرین و قدرت‌های ظاهری و پوشالی عالم با ابزارآلات مختلف حق دخالت در امور جمهوری اسلامی ایران را ندارند، منطق انقلاب اسلامی است و بر اساس همین منطق امام‌ خمینی(ره) قیام کردند و این برای مستکبرین که حکومتشان را بر اساس استکبار و استعمار پیش می‌برند سنگین است و از اول انقلاب تا کنون می‌خواهند ثابت کنند که این انقلاب به دلیل وابسته نبودن به قدرت‌های جهانی ماندنی نیست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر