logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۳۴۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان خبر داد:

حضور برترین تولیدکنندگان گل ایران در اولین نمایشگاه گل و گیاه زنجان

حضور-برترین-تولیدکنندگان-گل-ایران-در-اولین-نمایشگاه-گل-و-گیاه-زنجان
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان از آغاز به کار اولین نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع‌دستی در زنجان خبر داد و گفت: برترین تولیدکنندگان گونه‌های گل و گیاه کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» از آغاز به کار نمایشگاه گل و گیاه، سوغات و صنایع‌دستی از عصر دوشنبه ۱۵ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۱۵ آبان تا ۱۹ آبان همه‌روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها فرصت بسیار خوبی برای شناساندن صنایع دستی محلی و تشویق صنعتگران و هنرمندان برای تولید است، افزود: همین امر کمک خوبی به اشتغال و اقتصاد در منطقه خواهد کرد. 

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: این نمایشگاه با حضور برترین تولیدکنندگان گونه‌های گل و گیاه طبیعی از استان‌های مختلف این نمایشگاه با مشارکت استان‌های زنجان، گیلان، قم، اردبیل، کرمان و قزوین در گروه‌های کالایی گل و گیاه، مواد غذایی، عرقیات، ادویه، اکسسوری و گیاهان دارویی در فضایی بالغ یک هزار و ۵۰۰ مترمربع برگزار شده است. 

وی تصریح کرد: آشنایی مردم با فرهنگ و آداب و رسوم و صنایع‌دستی و سوغات مناطق مختلف کشور را از اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر