logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۳۴۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بازسازی و‌ مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور:

۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور مقاوم‌سازی می‌شود

۳۵۰-هزار-واحد-مسکونی-روستایی-در-سطح-کشور-مقاوم‌سازی-می‌شود
معاون بازسازی و‌ مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه برای سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور نوسازی ‌و مقاوم سازی شود، گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، درصدد هستیم تسهیلات ویژه‌ای به تکمیل واحدهای نیمه تمام اختصاص دهیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید جودی امروز در نشست مشترک با معاونین بنیاد مسکن استان زنجان و مدیران شهرستانی، با اشاره به میانگین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی ‌در استان زنجان که ۵۶ درصد، بالاتر از میانگین کشوری است، اظهار داشت: استان زنجان در خصوص انبوه‌سازی و‌ مجموعه‌سازی مسکن روستایی جز استان‌های برتر کشور است و به عنوان الگو شناخته شده است.  

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با بیان اینکه در راستای طرح نهضت ملی مسکن، سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی در کشور احداث می‌شود، افزود: تا پایان سال جاری ۱۰ هزار واحد در قالب مجموعه‌سازی مسکن روستایی در کشور احداث خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود این میزان سال آینده به ۲۰ هزار واحد برسد که این امر تاثیر بسزایی در تولید مسکن و درآمد پایدار خواهد داشت. 

معاون بازسازی و‌ مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: اگر بتوانیم سالیانه ۵۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث کنیم تاثیر بسیاری در حوزه تولید مسکن خواهیم داشت.  

وی با بیان اینکه برای سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۳۵۰ هزار واحد مسکونی روستایی در سطح کشور نوسازی ‌و مقاوم سازی شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، درصدد هستیم تسهیلات ویژه‌ای به تکمیل واحدهای نیمه تمام اختصاص دهیم.  

جودی با اشاره به اینکه استان زنجان با تشکیل ستاد بازسازی در مناطق زلزله زده خوی بسیار باتجربه عمل نمود و نقش مهمی در بازسازی این مناطق داشت که جای تقدیر دارد، گفت: هدف‌گذاری بنیاد مسکن کشور مقاوم‌سازی تمام واحدهای مسکن روستایی تا سال ۱۴۱۰ بوده که با توجه به فعالیت‌های خوب بنیاد مسکن استان پیش‌بینی می‌شود این استان زودتر از این هدف‌گذاری مقاوم‌سازی واحدهای مسکن روستایی را به اتمام برساند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر