logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون رئیس‌جمهور:

عقب‌ماندگی‌ها به وجود آمده در حوزه مسکن جبران شود

-عقب‌ماندگی‌ها-به-وجود-آمده-در-حوزه-مسکن-جبران-شود
معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه طی یک دهه گذشته دولت‌ها نتوانسته‌اند در حوزه ساخت و ساز مسکن متناسب با نیاز خانوارهای جدید ورود پیدا کنند گفت: عقب‌ماندگی‌ها به وجود آمده در حوزه مسکن جبران شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه شنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی که در دانشگاه زنجان با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای ساخت و ساز مسکن در قالب نهضت ملی مسکن از سوی دولت هزینه‌هایی را به دنبال دارد گفت: این عامل باعث گرانی افسارگسیخته در جامعه شده است و همین مسئله باعث شده است تا امروز شاهد احتکار مسکن در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید

وی گفت: موضوع سهمیه شهدا و ایثارگران در امور مربوط به کنکور و استخدامی‌ها طبق قانون انجام می‌گیرد و بنیاد شهید و امور ایثارگران هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این موارد ندارد.

معاون رئیس‌جمهور عنوان کرد: اشتغال به تحصیل 3500 ایثارگر بالای 60 سال در حال حاضر از جمله اقدامات دیگر بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: موضوع دیگر وضعیت کارخانه روغن‌نباتی جهان زنجان است که پرونده روغن جهان زنجان جزو خطاهایی است که در عرصه خصوصی‌سازی اتفاق افتاده است.

معاون رئیس‌جمهور ابراز کرد: مشکلات مربوط به حوزه مسکن که به گرانی افسارگسیخته آن دامن زده است ناشی از نبوده عرضه به اندازه کافی می‌باشد که امروز شاهد احتکار قابل توجه مسکن در کشور باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر