logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۳۳۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر خبر داد:

اختصاص ۳۰ تن آرد ویژه‌ فوق‌العاده به نانوایان ابهری

اختصاص-۳۰-تن-آرد-ویژه‌-فوق‌العاده-به-نانوایان-ابهری-
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: از محل صرفه‌جویی سامانه هوشمندسازی نانینو، نهمین سهمیه ویژه‌ فوق‌العاده آرد به مقدار ۳۰ تن به شهرستان ابهر اختصاص پیدا کرد.

عباس امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: این نهمین سهمیه ویژه‌ای است که در سال‌جاری به نانوایی‌های شهرستان اختصاص داده شده است‌.

بیشتر بخوانید

امیرلو افزود: کل سهیمه آرد اختصاص داده در طی سال‌جاری شده ۱۹۸ تن است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: از محل صرفه‌جویی سامانه هوشمندسازی نانینو و پیرو تصمیمات اتخاذ شده در کار گروه گندم، آرد و نان استان، مقدار ۳۰ تن آرد به شهرستان اختصاص پیدا کرد.

این مسئول با بیان اینکه هرگونه تراکنش‌های غیرواقعی و غیرمتعارف دستگاه‌های کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد، گفت: در صورت ارتکاب رفتارهای خلاف قاعده از سوی نانوایان، دستگاه‌های نظارتی اقدام به برخورد قانونی با واحدهای متخلف خواهند کرد.

وی با اشاره به فعال شدن سامانه نانینو، گفت: شهروندان از طریق شماره‌گیری شماره ۱۲۴سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی می‌توانند در طرح نظارت عمومی خبازی‌هایی که کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم رعایت ساعت پخت و تعطیلی خودسرانه دارند مشارکت کنند و تعیین سهمیه آرد هر نانوایی بر اساس ارزیابی و رصدهای نظارتی عرضه و تقاضای نان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر