logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۳۳۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

۱۳ آبان‌ماه نماد ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی، در مقابل استکبار جهانی است

۱۳-آبان‌ماه-نماد-ایستادگی-ملت-غیور-ایران-اسلامی،-در-مقابل-استکبار-جهانی-است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: ۱۳ آبان‌ماه نماد ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی، در مقابل استکبار جهانی است، امسال مردم بهتر از سنوات گذشته و با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه در راهپیمایی حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید مرادی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهر صایین‌قلعه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه گفت: ۱۳ آبان ماه یادآور حماسه، ایثار و فداکاری دانش‌آموزان عزیز کشور است که این دانش‌آموزان غیور با قیام خود نشان دادند که برای احیای حقوق خود از دست ستمگران جهان، لازم است که به میدان آمده و مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه نمادِ ایستادگیِ ملتِ غیور ایران اسلامی، در مقابل استکبار جهانی است، گفت: امسال هم بهتر از سنوات گذشته با یک جهان‌بینی بهتری به واسطه این ظلمی که توسط رژیم غاصب کودکش صهیونیستی که در حق مردم مظلوم فلسطین ایجاد شده مردم ایران اسلامی در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان حضور یافتند.

مرادی با تشریح رخدادهای مهم یوم الله ۱۳ آبان، گفت: نقش آمریکا در وقوع این حوادث و حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی بر همگان آشکار است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مشارکت شما مردم شریف و بزرگوار در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و مهر تأیید دیگری بر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص استکبار جهانی به ویژه آمریکا جهان‌خوار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر