logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۳۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
گزارش مردمی؛

خروش متفاوت مردم فهیم زنجان در راهپیمایی ۱۳ آبان+ عکس

خروش-متفاوت-مردم-فهیم-زنجان-در-راهپیمایی-۱۳-آبان+-عکس
مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، امسال به صورت متفاوت‌تر در دفاع از مردم بی‌دفاع غزه با حضور اقشار مختلف برگزار شد و همه آمدند تا یک صدا فریاد آزادی‌خواهی مردم غزه و نابودی اسرائیل را سر دهد تا صدا به گوش تمام جهانیان برسد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یوم الله ١٣ آبان در حافظه ملت انقلابی و بصیر انقلاب اسلامی، روزی اثر گذار و فراموش نشدنی است.

بیشتر بخوانید

این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هر ساله یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی و عدالت گستری بت شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است و به عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ، همانند تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی جلوه نمایی می‌کند.

بی‌شک عزت امروز اقتدار ایران اسلامی، مرهون و مدیون همان بصیرت‌ها و مردانگی‌ها و همگرایی‌هاست، آنچه امروز در تحولات بیداری اسلامی در منطقه و جهان شاهد آن هستیم، الهام ملت‌های آزادیخواه جهان از اصول و آرمان‌های ملت مسلمان ایران و امام راحل عظیم الشان است که پرتو وجود رهبری به مرحله بلوغ و کمال رسیده است.

با این حال امروز نیز راهپیمایی روز ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم پایتخت شور و شعور حسینی اما با حال و هوای دیگری که همراه بود شروع شد در این مراسم مردم فهمیم زنجان اقدامات اغتشاشگران را که در طول دو ماه اخیر سبب ایجاد خسارت به اموال عمومی و از سوی دیگر سبب به شهادت رسیدن نیروهای نظامی و بسیجی و مردمی شده است را محکوم کردند.

در این مراسم که گروه‌های مختلف حضور داشتند، راهپیمایان با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فتنه‌گر" «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «هیهات من الذله» و «رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت می‌کنیم» اسرائیل نامشروع - اسرائیل کودک کش» و «شعار ملت دین - فلسطین فلسطین بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند. 

حضور تمام اقشار مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

دانشجویان و دانش‌آموزان زنجانی به همراه گروه‌های مختلف مردم آمدند تا با حضور پر شورشان برگ زرین دیگری در تاریخ مبارزه با استکبار جهانی را به ثبت برسانند.

مردم زنجان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، با صراحت ضمن محکوم کردن خوی جهانی صهیونیسم بین‌الملل در جنایات غزه اعلام کردند تنها راه پیروزی، مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار است که اراده بلند محو اسرائیل و محو نظام و تمدن شیطانی را خلق و آبیاری کرده است.

امروز همه اقشار دانش آموزان، دانشجویان و طلاب و اساتید دانشگاهی در کنار همه مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کردند و با حضور خود یک بار دیگر افول استکبار جهانی را با حضور موثر خود به نمایش گذاشتند.

مادر جوانی که در این راهپیمایی کودکی در کنار خود داشت با ابراز همدردی با مردم غزه و ابراز ناراحتی از حوادث پیش آمده برای زنان و کودکان گفت: با کمک مالی به مردم فلسطین، برگزاری تجمعات و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل مردم غزه را تنها نمی‌گذاریم و گوش به فرمان رهبر هستیم.

فریاد استکبار ستیزی ما به گوش تمام جهانیان خواهد رسید

یکی از دانشجویان حاضر در مراسم راهپیمایی با بیان اینکه بنده به عنوان یک دانشجو که تنها نقش خود را حضور در جبهه کسانی که می‌توانند صدایی برای از بین بردن استکبار باشند، می‌گویم فریاد استکبار ستیزی ما به گوش تمام جهانیان خواهد رسید، البته خوی وحشی‌گری اسرائیل سبب شده تا کم‌کم جامعه جهانی بیدار شوند و آشکارا جنایات اسرائیل را ببینند.

وی گفت: تمام جهانیان هم‌اکنون فهمیده‌اند که آمریکا و اسرائیل است که نهایت ظلم و ستم را به مردم بی‌دفاع غزه روا می‌دارند و همین باعث شده در گوشه و گوشه جهان علیه این رژیم غاصب به پا خیزند‌.

این دانشجو بیان کرد: قطعا حق ماندنی و باطل از بین رفتنی است و طبق فرموده حضرت آقا؛ اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد و رو به نابودی است.

پشتوانه مردمی بزرگترین دارایی کشور است

دانش‌آموز دیگری که در این مراسم شرکت داشت گفت: مردم ما هر وقت دولت‌های غربی گفته‌اند که ایران پشتوانه مردمی ندارند، پشت سر دولت و نظام خود ایستاده‌اند.

وی افزود: در اتفاقات سال گذشته با اینکه دشمنان تصور داشتند کار نظام جمهوری اسلامی تمام است اما در راهپیمایی۱۳ آبان جمعیت زیادی بر علیه ظلم‌های آمریکا و اسرائیل ایستادند و گفتند با اینکه شاید مشکلاتی داشته باشیم اما پشت کشورمان را خالی نمی‌کنیم و امید است که فرادای بهتر کشور خودمان تلاش کنیم و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

این دانش‌آموز با اشاره به اتفاقات رخ داده در غزه گفت: شاید بسیاری‌ها احساس باخت غزه را داشته‌ باشند اما اتفاقاتی که در سراسر جهان در برابر اسرائیل ایجاد شده نشان می‌دهد همگان علیه این رژیم کودک‌کش به پا خواسته‌اند و همه ما دانش‌آموزان وظیفه داریم در مقابل این رژیم ستمگر و دفاع از آزادی‌خواهی فریاد استکبار ستیزی سر دهیم و با صدای رسا و بلند بگوییم نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ، مرگ‌بر آمریکا و اسرائیل، با غزه همدردیم و آماده نبر هستیم.

با تمام این‌ها شاید پای صحبت تک‌تک افراد حاضر شده در راهپیمایی بنشینی هر یک حرفی برای گفتن داشته باشند اما عموم مردم نابودی اسرائیل و آزاد‌سازی غزه و حمایت از مردم فلسطین را در ذهن می‌پرورانند و خواستار هستند و از مردم جهان می‌خواهند خروشی عظیم برای آزادی‌خواهی داشته و فریاد نابودی اسرائیل را جاری سازند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر