logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۳۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور بیماری‌ها علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

بخش پیوند کلیه بیمارستان آیت‌الله موسوی به زودی فعال می‌شود

بخش-پیوند-کلیه-بیمارستان-آیت‌الله-موسوی-به-زودی-فعال-می‌شود
مدیر امور بیماری‌ها علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بخش پیوند کلیه در بیمارستان آیت الله موسوی قبل از شیوع کرونا فعالیت داشت گفت: بخش پیوند کلیه در بیمارستان موسوی به زودی فعالیت می‌کند.

خاطره خوشنام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث شد بخش پیوند کلیه در بیمارستان آیت الله موسوی  فعالیتی نداشته باشد بیماری کرونا بود که در زمان اوج بیماری کرونا این بخش برای کمک و نگهداری بیماران مورد استفاده قرار می‌گرفت گفت: برنامه ریزی‎ها برای این منظور صورت گرفته است تا تامین تجهیزات مربوطه برای راه اندای بخش پیوند کلیه در بیمارستان آیت الله موسوی انجام شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: درباره راه اندازی مجدد بخش پیوند کلیه بیمارستان آیت الله موسوی باید گفت اقدامات و برنامه‌ریزی‌های اولیه برای فعالیت این بخش انجام شده است.

خوشنام ابراز کرد: از دیگرعواملی که باعث شد بخش پیوند کلیه در بیمارستان آیت الله موسوی زنجان یه مدت طولانی غیر فعال باشد تجهیزات پزشکی برای این بخش تهیه نشده بود.

وی اضافه کرد: بعد از تهیه تجهیزات مربوطه برای بخش پیوند کلیه عوامل مربوطه پیگیر راه اندازی این بخش هستند تا کمکی برای بیماران پیوندی کلیه انجام شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر