logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۳۳۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تثبیت مفهوم قدرت جدید جهانی ایران به مدد خون جوانان مسلمان شکل گرفته است

تثبیت-مفهوم-قدرت-جدید-جهانی-ایران-به-مدد-خون-جوانان-مسلمان-شکل-گرفته-است
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اتفاقات امروز غزه و حرف‌های پیرامون آن، تثبیت مفهوم قدرت جدید جهانی ایران را نشان می‌دهد که به مدد انقلاب اسلامی، شجاعت جوانان مسلمان که در این مسیر خون داده‌اند، شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان اظهار داشت: این روز یکی از روز‌های تاریخی در تاریخ ملت ایران است که در مقاطع مختلف سر منشا بسیاری از تحرکات انقلابی بوده است، روز ۱۳ آبان در دهه ۴۰ پس از به تبعید فرستادن امام راحل سر منشا فعالیت‌های انقلابی گسترده شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: اواخر دهه ۵۰ و سال ۵۷ دانش‌آموزان بصیر و دانش‌آموزانی که به جریان انقلاب پیوسته بودند، امام و راه امام خود را یافته بودند، در مسیر هدایت‌های امام قرار گرفتند، اما با گلوله نظام سرتاپا مسلح به شهادت رسیدند.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دانشجویانی که آن ایام جولانگاه تفکرات گروه‌های چب بودند، بسیاری‌ها ادعای انقلاب می‌کردند اما انقلاب را در پیروری از مکتب کمونیسم و مارکسیسم می‌دانستند.

وی ادامه داد: دانشجویان مسلمان پیرو خط امام که زمان‌شناس در موقعیت خود بودند، تسلط فکری داشتند و ادعای انقلابی‌گری چپ‌ها را در دانشگاه شکستند و از این طریق علیه نظام سلطه جهانی اقدامات را انجام دادند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا کشور قدرتمند جهان شده بود و کشور‌های زیادی را تحت تسلط داشتند، سفرای آمریکا برای حکومت کشور‌ها امر و نهی می‌کرد.

وی بیان کرد: حتی شاه ایران برای خروج از کشور خود اجازه سفیر آمریکا از ایران را می‌گرفت. اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به نظام سلطه گفت. دانشجویان پیرو خط امام با درک درست فهمیدند تمام مشکلات از طریق آمریکا وارد کشور می‌شود مشکلاتی از قبیل ایجاد ساواک، زندان رفتن و شکنجه شدن جوانان همه با آموزش مستشاران آمریکایی بوده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در آن دوره‌ها ارتش ایران را به آمریکایی‌ها وابسته کرده بودند گفت: در اوایل انقلاب جریانات تجزیه طلب در تمام نقاط کشور شکل گرفته بود و در جای جای کشور ردپای جاسوسان آمریکا موجود بود و آمریکا در طول ۷۰ سال گذشته هیچ زمان دست از سر مردم ایران برنداشته‌ است.

وی با بیان اینکه هرجایی که آمریکایی‌ها رفه‌اند نهایت ظلم را بر مردم روا داشته‌اند و دست از سر ملت‌ها برنمی‌دارند، گفت: مردم فلسطین امروز به عظمت دست یافته است، اما هیچ دولت و قدرتی از آنان حمایت نمی‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: قدرت‌های مالی عالم با به تاراج بردن معادن کشورها قدرت کسب کرده‌اند و علت خارج نشدن از سوریه به دلیل میادین نفتی این کشوز است چراکه می‌خواهند ثروت ملت سوریه را به تاراج ببرند.

وی با اشاره به اینکه سلاحی که امروز در اختیار اسرائیل قرار می‌گیرد به وسیله دانشی است که توسط دانشمندان جمع شده در آمریکا منشا می‌گیرد، گفت: ثروت لازم نیز از پول به تاراج رفته ملت‌ها است اما اگر همه کشورها بسیج شده و سلطه‌گران را خارج کنند و نه بزرگ به نظام سلطه بگویند کار آمریکا تمام است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ملت بصیر ایران از همان ابتدا متوجه شده است که باید ارتباط خود را با سلطه‌گران عالم قطع کند، افزود: همین است که حضرت امام، انقلاب دوم فرمودند. در انقلاب اول یک رژیم مستبد را از کشور بیرون راندیم و به دنباله این رژیم مستبد، با دولت سلطه‌گر را که به دنبال کودتا در ایران بود قطع ارتباط کردیم.

وی با اشاره به اینکه در سراسر دنیا پیام مرگ‌بر آمریکا رفت و تعدادی از دولت‌ها با پرداخت هزینه‌های بالا بالاخره بیدار شدند، گفت: خوشحالیم بعد از ۴۴ سال از گذشت بیرون راندن آمریکا از کشور ایران ملت‌های کل جهان به این نقطه رسیده‌اند که استقلال، آزادی، معیشتان در گروه مقابله با سلطه‌گری جهانی است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه صحنه عرصه بین‌المللی در فضای رسانه‌های بین‌اللملی به قدری علیه اسرائیل و آمریکا سنگین شده است که طرفداران این دو نمی‌توانند از خجالت سر خود را بالا ببرند، افزود: با تمامی این فضا نظام سلطه وقیح است و همچنان با رژیم کودک‌کش احساس همدردی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روحیه مقاومت و استکبارستیزی در روح تمام فلسطیان نهفته است، گفت: این روحیه استکبارستیزی را در عصر جدید امام به جامعه جهانی هدیه کرده است. 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخشی دیکر از سخنان خود با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این مملکت هستند، ادامه داد: باید بدانید این ملت بعد در حدود ۳۰۰ سال پیش با تمام دشمنی‌ها بر روی پای خود ایستاده و ۴۵ سال است آزاد شده و توانسته خود را پیدا کند و امروز ایرانی که باید برای کوچک‌ترین کارها اجازه می‌گرفت تبدیل به ابر قدرتی شده است که نیاز نیست خود با رژیم ملعون اسرائیل گفتگو کند بلکه یاران این رژیم را تنبیه می‌کنند حتی قدرت‌های بزرگ جهانی را وادار به تواضع کرده است.

وی ادامه داد: اتفاقات امروز غزه و حرف‌های پیرامون آن، تثبیت مفهوم قدرت جدید جهانی ایران را نشان می‌دهد که به مدد انقلاب اسلامی، شجاعت جوانان مسلمان که در این مسیر خون داده‌اند، شکل گرفته است و این به راحتی به دست نیامده و چندین هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر