logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۳۳۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه خدابنده:

13 آبان یادآور جنایات استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار است

13-آبان-یادآور-جنایات-استکبار-جهانی-و-در-راس-آنها-آمریکای-جنایتکار-است
فرمانده سپاه خدابنده گفت:13 آبان یادآور جنایات استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایت کار علیه ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید لطیفی فرمانده سپاه شهرستان خدابنده در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار نسیم اشراق اظهار کرد: 13آبان یادآور جنایات استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایت کار علیه ملت ایران است،ملتی که به رهبری امام خمینی پا در یک منطق حکمرانی جدید گذاشت و حرف تازه ای را برای دنیایی که بین بلوک شرق و غرب تقسیم می شد مطرح کرد و آن ترسیم زندگی و حیات پاکیزه ای است که دین و دنیا را در کنار هم برای سعادت و کمال همه انسان ها به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: 13 آبان برای ما یادآور قیام برای خدا حتی به قیمت گذشتن از جان و مال و دوری از وطن بود و نشان داد که در نهایت، حکم الهی برای مجاهدان فی سبیل الله همان نصر و فتح قریب خواهد بود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد:۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت بزرگ ایران و یادآور شکست هیمنه پوشالی نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار است.

وی 13 آبان را یکی از مصادیق و جلوه‌های استکبارستیزی مردم ایران برشمرد و گفت: 13 آبان یادآور شجاعت، رشادت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی دانشجویان و دانش‌آموزان ما و پرچمداری امام راحل برای بیداری مردم، حاکمیت حق و کنار زدن نقاب از چهره نفاق است.

لطیفی خطاب به جوانان گفت: با امید تلاش کنید چرا که آینده بسیار روشن بوده و متعلق به مردم ایران است،این را بدانید که دشمن ما روز به روز مایوس‌تر و مستاصل‌تر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان در این ۴۰ سال هر چه توطئه و فتنه‌گری داشتند انجام دادند اما همه آنها نقش بر آب شد، گفت: امروز شاهدیم که درخت تناور انقلاب اسلامی برای منطقه و دنیا ثمرات بسیاری داشته است.

فرمانده سپاه خدابنده اضافه کرد: درخت تناور بانقلاب ا این تکانه‌ها تکان نمی‌خورد و روز به روز بر استحکام انقلاب اسلامی افزوده و دشمنان نیز روز به روز ناامیدتر و دوستان روز به روز امیدوارتر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک نهال نوپا بود که ۴۰ و چند سال قبل خون بهترین انسان‌ها پای آن ریخته شد، گفت: خون شهدای ما به خون ثارالله متصل خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر