logo
امروز : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۳۳۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

۱۳ آبان برای محکوم کردن استکبار خواهیم آمد

۱۳-آبان-برای-محکوم-کردن-استکبار-خواهیم-آمد
شنبه ۱۳ آبان ماه سال ۱۴۰۲ همه به خیابان‌ها خواهیم آمد و یک صدا فریاد خواهیم زد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و تا خون در رگ ما است سید خامنه‌ای رهبر ما است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شنبه ۱۳ آبان ماه سال ۱۴۰۲ همه به خیابان‌ها خواهیم آمد و یک صدا فریاد خواهیم زد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و تا خون در رگ ما است سید علی خامنه‌ای رهبر ما است.

بیشتر بخوانید

۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است در طی چندسال اخیر که از ماجرای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران می‌گذرد و تاکنون آمریکا نتوانسته است تا به این روز رسوایی بزرگ را جبران کند.

13 آبان روزی است که بار دیگر به جهانیان و استکبار نشان خواهیم داد که ظلم پابر جا نمی‌ماند و ظالم در هر حال رفتنی است.

روز ۱۳ آبان با دست‌های گره کرده هر کدام از شرکت کنندگان در راهپیمایی مشتی محکم بر دهان استکبار خواهیم زد و به حامیان ابر قدرت‌های شرق و غرب که تو خالی هستند خواهیم فهماند که مردمان ایران در هر حال و شرایط پیرو ولایت فقیه هستند و ایشان را تنها نخواهیم گذاشت و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

امروزه در ۱۳ آبان صدای تنین انداز مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای جنایتکار را از ته اعماق وجود فریاد خواهیم زد،  طوری که صدایمان به غزه رود و مردم مظلوم غزه بدانند که تنها نیستند و مطمئن شوند حامی دارند.

آمریکا هر چند خود را از قضیه حمله به غزه کنار کشیده است ولی بر مردم جهان پوشیده نیست که هر جا جنایت است آمریکا پشت پرده حضور دارد.

افرد زیادی وجود دارند که مدعی حقوق بشر هستند ولی وقتی پای اثبات حقانیت این امر وسط می‌آید انگار وجودی نداشته‌اند آری آن‌ها انسان‌های بی وجودی هستند که مرگ کودکان، پیر و جوانان بی دفاع بر وجدان خاموششان تاثیری ندارد.

۱۳ آبان نشانه ایستادگی در برابر آرمان‌های انقلاب است آرمان‌هایی که اساس آن وجود خون هزاران شهید است.

آری! ۱۳ آبان خواهیم آمد و چشم دشمنان نظام را با آمدن‌هایمان کور خواهیم نمود. و به فرموده رهبر معظم انقلاب «مرگ بر آمریکا یک شعار نیست، یک خط و مشی است». به واقع مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر شیطنت، مرگ بر جنایتکار، مرگ بر زورگویی، مرگ بر قتل و خونریزی، مرگ بر قاتلین کودکان و زنان بی‌گناه و مرگ بر همه جرم‌هایی که مرتکب می‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر