logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۳۳۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

گلزار شهدا در سطح کشور تبدیل به حرم مطهر می‌شود

گلزار-شهدا-در-سطح-کشور-تبدیل-به-حرم-مطهر-می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امسال ۱۷ یادواره و کنگره شهدا ملی در سطح خرد برنامه‌ریزی شده است گفت: گلزار شهدا در سطح کشور تبدیل به حرم مطهر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه جمعه در دیدار با فعالان فرهنگی و تشکل‌های ایثارگری استان زنجان با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزاری یادواره‌ها و برنامه‌های محله‌ محور مردمی را مد نظر قرار داده است گفت: در طول یک سال بیش از ۱۴ هزار برنامه در این سطح ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: نگاه ویژه رئیس جمهوری استفاده از فناوری در حوزه فرهنگ و مردمی سازی است که در حوزه ایثار و شهادت مورد توجه قرار گرفته است.

قاضی زاده هاشمی ابراز کرد: امسال ۱۷ یادواره و کنگره شهدا ملی در سطح خرد برنامه‌ریزی شده و علاوه بر آن ۱۰ فیلم سینمایی دیگر تولید و سرمایه گذاری شده است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید ساماندهی یک‌هزار استارتاپ در حوزه ایثارگران است و می‌توان گفت اختصاص خط اعتباری ویژه‌ برای حمایت از توسعه فناوری در بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر اقدامات است. 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران ۳۰۰ هزار میلیارد ریال است و بودجه فرهنگی تخصیص یافته سه دهم درصد ۸۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

قاضی زاده هاشمی گفت: برنامه بنیاد شهید در خصوص ساماندهی گلزار شهدا در سطح کشور که در این مهم تصمیمات به عمل آمده است از جمله این اقدامات تبدیل مزار شهدا به حرم مطهر است که این کار در تعدادی از استان‌های کشور از جمله تهران شروع شده است.

وی گفت: باید به این مهم توجه کرد که جامعه گروه هدف بنیاد شهید مقدس است و باید از آن مراقبت‌ کرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر