logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۳۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران:

نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضروری است

نهادینه-شدن-فرهنگ-ایثار-و-شهادت-در-جامعه-ضروری-است-
معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه استان زنجان از جمله استان‌های خوب با مشکلات کمتر در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران است گفت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز جمعه در دیدار با حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه شهدا در جامعه از جایگاه و احترام بالایی برخوردار هستند گفت: جنس تکریم و احترام ایثارگران نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع عمومیت دارد.

بیشتر بخوانید
وی افزود: نگاه امام (ره) به بنیاد شهید این بود که نهادی ویژه برای پیگیری امور ایثارگرارن ایجاد شود و نباید فراموش کرد نگاه دستگاه‌ها به بنیاد شهید باید به گونه‌ای باشد که در راستای کمک به پیشبرد اهداف مربوطه صورت گیرد و باید در نظر داشت خانواده‌های شهدا نیازمند تکریم و توجه به ادامه راه شهدا هستند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: استان زنجان از جمله استان‌های خوب با مشکلات کمتر در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و شهر زنجان مهد عارفان و شهدای برجسته می‌باشد.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه حملات رژیم کودک کش صهیونیست به مردم مظلوم غزه از زمین، دریا و هوا انجام می‌شود و مردم غزه ناجوانمردانه در محاصره مطلق قرار گرفتند ادامه داد: مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با دستان خالی ایستادند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر