logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۳۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

راهپیمایی ۱۳ آبان سیلی محکمی بر دهان آمریکا و یاوه‌گویان خواهد بود

راهپیمایی-۱۳-آبان-سیلی-محکمی-بر-دهان-آمریکا-و-یاوه‌گویان-خواهد-بود
امام جمعه ابهر گفت:در ۱۳ آبان امسال چهره واقعی استکبار جهانی از همیشه آشکارتر شد، مسئولیت مستقیم کودک‌کشی و نسل‌کشی در غزه و فلسطین امروز با آمریکاست، زیرا آنها هم سلاح مورد نیاز رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته ابهر، با دعوت مجدد از نمازگزاران به رعایت تقوا و حدود الهی، با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان به کردستان، گفت: رئیس‌جمهور کشورمان در این استان که برخی‌ها فکر می‌کنند امنیتی است پیاده شده و در امنیت کامل با مردم دست دادند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم کردستان از رئیس جمهور گفت: این استقبال نشان می‌دهد که توده مردم با انقلاب و اسلام بوده و همراه نظام هستند که این موضوع واقعیت کشور ما است.

حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه به رخ کشیدن امنیت، وحدت طوایف، قبایل و مذاهب مختلف در این سفر خود یک جنگ رسانه‌ای بود، گفت: ما از شجاعت رئیس‌جمهور، مردم‌داری و انقلابی کشورمان تشکر می‌کنیم، بسیاری حتی توان انجام همین کار را نیز نداشتند.

وی با بیان اینکه مردم از برخی از مشکلات گله دارند، گفت: این قبیل موضوعات مانند مشکلات خانوادگی است، همانطور که ممکن است انسان در خانواده با اعضای آن دچار مشکل شود در جامعه نیز همینطور است.

امام جمعه ابهر با اشاره به وضعیت مردم‌سالاری و دموکراسی در دنیا گفت: حتی اگر در برخی از نقاط دنیا سیاستمداران با فلسطین همراه نباشند امروز شاهد هستیم که اکثر مردم دنیا همراه و طرفدار فلسطین هستند.

وی با اشاره به اینکه در برهه فعلی بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری تقابل بین حق و باطل وجود دارد، افزود: اگر یک رأی‌گیری آزاد بدون دخالت رسانه‌ها و قدرت‌ها شکل گیرد شاهد خواهیم بود که دل مردم دنیا با حق است‌.

خطیب نماز جمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه و دعوت از آحاد مردم ایران برای شرکت باشکوه در راهپیمایی این روز، گفت: مردم با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی بار دیگر اتحاد خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و نشان خواهند داد ملت ایران همواره ضد استکبار بوده و در مقابل آنان می‌ایستند.

حجت‌الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه امسال چهره واقع استکبار جهانی از همیشه آشکارتر شد، بیان کرد: مسئولیت مستقیم کودک‌کشی و نسل‌کشی در غزه و فلسطین امروز با آمریکاست، زیرا آنها هم سلاح مورد نیاز رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کنند و هم در مجامع بین‌المللی از آنها حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان سیلی محکمی بر دهان آمریکا و یاوه‌گویان خواهد بود گفت: انشاءالله جبهه مقاومت نیز ساکت نخواهد نشست و این صبر استراتژیکی که جبهه مقاومت دارد قطعاً و یقیناً برای اتمام حجت است تا کاملاً دنیا بفهمد که جنایت را چه کسی انجام می‌دهد.

این مسئول با تقدیر از وزیر امور خارجه که طی ۴ هفته گذشته مرد اول میدان دیپلماسی مقاومت بود، گفت: همه این تلاش‌ها حقیقتاً ستودنی است که بدون لکنت و بدون ترس سیاست‌های محور مقاومت را بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز می‌بینیم که هماهنگی میدان و دیپلماسی چه موفقیتی برای کشور و محور مقاومت به دست آورده است، گفت: زمانی شاهد بودیم کسانی می‌گفتند میدان اجازه موفقیت در دیپلماسی را نمی‌هد.

وی با تقدیر از شورای اسلامی و شهرداری ابهر برای ایجاد سرویس‌های ایاب و ذهاب برای نمازگزاران افزود: این کار خیلی اقدام پسندیده‌ای بود که امیدواریم مؤمنان از آن استقبال کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر