logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۳۳۳۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

۱۳ آبان همه می‌آییم

۱۳-آبان-همه-می‌آییم
۱۳ آبان می‌آییم، زیرا این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و قلدرمآبان و دیکتاتورهای دنیا همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

<!doctype html>

بیشتر بخوانید

 به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ۱۳ آبان می‌آییم، زیرا این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی و قلدرمآبان و دیکتاتورهای دنیا همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی است. روزی است که دانشجویان و دانش‌آموزان ما با درایت خاص و با بصیرت وصف‌ناشدنی خویش دست دشمن را با کشف اسناد ظالمانه جاسوسی رو کرده و چهره ناپاک و نامیمون و شایسته جهنم و مصداق بارز خالدین فیهای آنها را عیان و بیان کردند.

 

 ما با ۱۳ آبان و حوداثی همانند آن، انقلاب اسلامی را ترجمه و تفسیر کرده و فهم و درکمان را بالا می‌بریم. ۱۳ آبان هویت انقلابیگری و التزام عملی و نظری ما به انقلاب اسلامی است. ۱۳ آبان به ما یادآوری می‌کند تا قدردان انقلاب اسلامی شده و با حضور خود در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از درخت انقلاب تا زمان باردهی آن ، حفاظت به عمل آوریم.

 

 زنده نگه داشتن ۱۳ آبان به معنای دفاع از آرمان‌های شهداء و امامین انقلاب و اصرار و الحاح در رسیدن به اهداف انقلاب یعنی گسترش عدالت‌ورزی و تقویت روحیه جهادی و حل و فصل مشکلات است. با این روز خجسته می توان یاد انقلاب را به پهنای بلند تاریخ بالا برده و به جهانیان و آزادمردان دنیا ، گوشزد کرد که برای تحصیل استقلال باید هزینه کرد هزینه‌ای از جان و فکر و تأملات و تدبرات خویش.

 

 قطعا نوع شعارها و حضور پررنگ و لعاب ما ، سبب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و غزه نیز خواهد شد.

 

 روز شنبه، ۱۳ آبان همه ما در خیابان‌ها ظاهر شده و با مشت‌های گره کرده و با شدت و غلظتی خاص ، انسجام کلمه و اتحاد و همدلی خویش را بار دیگر به منصه ظهور گذاشته و با این رفتار خود ، علاوه بر انتقال و آموزش مفاهیم انقلابی و سیاسی به دانش‌آموزان خردسال و کم‌تجربه ، به جهانیان نیز خواهیم فهماند که سراسر ایران عزیز ظلم‌ستیز بوده و هیچ‌گونه سر تعظیمی در برابر نا اهلان دنیا یعنی آمریکا و اسرائیل فرود نخواهیم آورد.

 

 موسی آقایاری استاد حوزه و دانشگاه

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر