logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۳۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر:

لایحه حمل و نقل رایگان معلولین و توان‌یابان تقدیم شورا شد

لایحه-حمل-و-نقل-رایگان-معلولین-و-توان‌یابان-تقدیم-شورا-شد
شهردار ابهر گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه معلولین لایحه حمل و نقل رایگان جانبازان، معلولین و توان‌یابان تقدیم شورای شهر ابهر شد.

علیرضا عباس‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با تاکید بر اینکه معلولین و جانبازان عزیز نیز یکی از اقشار جامعه محسوب می‌شوند که در کنار محدودیت‌هایی که دارند از استعدادهای بسیار بالایی برخوردار هستند، گفت: با توجه به همین موضوع شهرداری اهتمام جدی در راستای برخورداری جانبازان و معلولین از امکانات شهری دارد.

بیشتر بخوانید

وی با توضیح اینکه با ارائه لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر ابهر برای اختصاص و تجهیز یک دستگاه خودرو مینی بوس برای رفت و آمد رایگان جانبازان، معلولین و توان‌یابان عزیز اقدام شده است، گفت: این اقدام در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سازمانی و همچنین به جهت رفاه حال معلولین و توان‌یابان انجام شده است.

عباس‌نیا تصریح کرد: امیدواریم درصورت تصویب لایحه با تجهیز و مناسب‌سازی این خودرو در کمترین زمان، موجبات تسهیل در رفت و آمد معلولین به ویژه دانش‌آموزان به محل تحصیل فراهم شود.

شهردار ابهر با بیان اینکه خوشبختانه دیدگاه اعضای شورای شهر و شهرداری جهت رفع مشکلات شهروندان بسیار مثبت و مناسب است و امید می‌رود در همین راستا با هم‌فکری چراغ راه حرکتی را ریل‌گذاری کنیم که بتواند از درد و رنج جامعه معلولان جانبازان عزیز کاهش دهد، گفت: افراد معلول و جانباز نیاز به حمایت مضاعف دارند که باید در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به این موضوع توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر