logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۳۳۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

خیز صنعت زنجان برای عارضه‌یابی مشکلات واحد‌های تولیدی

خیز-صنعت-زنجان-برای-عارضه‌یابی-مشکلات-واحد‌های-تولیدی
کارشناسان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان زنجان درصدد عارضه‌یابی مشکلات موجود در واحدهای تولیدی استان هستند که منجر به بررسی ۱۴۰ پرونده در ۶ ماه اخیر و کوتاه شدن روند رسیدگی به آن‌ها شده است.

مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: با تشکیل جلسات رفع موانع تولید و ستاد تسهیل در استان نگرش متفاوتی ایجاد و کمیته‌های ده گانه ذیل این ستاد شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در طول جلساتی که در شش ماه اخیر برگزار شده ۱۴۰ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بررسی پرونده‌ها باعث تخصصی شدن موضوعات و کوتاه شدن روند رسیدگی به پرونده‌ها شده است.

وی بیان کرد: اخیرا اتفاقات خوبی در خصوص تسهیل و گره‌گشایی از احداث شهرک هندی کندی طارم رخ داده است و مقرر شد تا با بازبینی‌هایی مشکلات این شهرک مرتفع شود.

گلشنی با اشاره به روند رشد پرونده‌های بررسی شده در ستاد رفع موانع تولید گفت: با حضور مدیران دارای اختیار تصمیم‌گیری در جلسات تخصصی، می‌توان جلوی ارسال پرونده‌های واحدهای تولیدی مشکل‌دار را به ستاد گرفت تا امور در کانال رسمی طی شود.

وی با اظهار امیدواری برای داشتن نگاه تسهیل‌گری از طرف مدیران ادامه داد: کارشناسان درصدد عارضه‌یابی مشکلات موجود در واحدها هستند تا پیگیری امور تسهیل شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر