logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۳۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا مطرح کرد:

پرداخت چند مرحله‌ای تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در زنجان

پرداخت-چند-مرحله‌ای-تسهیلات-مکانیزاسیون-کشاورزی-در-زنجان
رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی از طریق وزارت کشور به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است که مقرر است در چند بخش توسط بانک کشاورزی به متقاضیان ارائه شود.

مهدی بنده‌ئی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: تسهیلات بخش مکانیزاسیون کشاورزی از طریق وزارت کشور به مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این رقم مقرر است در چند بخش توسط بانک کشاورزی به متقاضیان ارائه شود. در بخش اول ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که در حال معرفی متقاضیان شهرستان‌ها به بانک هستیم.

رئیس مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: تسهیلات فعلا در راستای خرید ادوات است و معرفی به بانک‌ها در همین خصوص انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در خرید ادوات مشکلاتی وجود دارد، گفت: افزایش بی‌رویه قیمت ادوات باعث شده تا سامانه ۱۲۴ که ملاک بانک کشاورزی برای کنترل قیمت می‌باشد، به روز رسانی‌ نشود یا با تاخیر انجام شود.

بنده‌ئی بیان کرد: به دلیل عدم به روزرسانی‌ها گاها ادواتی که خریداری می‌شود ۴۰ درصد با قیمت سامانه تفاوت قیمت دارد و این موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند به همین دلیل با صنعت، معدن و تجارت از طریق وزارت‌خانه رایزنی‌ها انجام شده و از تمام تولید‌کننده‌ها درخواست شده تا به روز رسانی در سامانه را انجام دهند.

وی اذعان کرد: اگر خریدار ادوات از استان دوباره با این مشکل رو به رو شد با تولیدکننده از مسیرهایی که وجود دارد، تماس بگیرد تا به روزرسانی قیمت از طریق سازمان صمت انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر