logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۳۳۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سقف تسهیلات مسکن روستایی افزایش یافت؛

دست یاری دولت بر گردن روستانشینان

دست-یاری-دولت-بر-گردن-روستانشینان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تسهیلات مسکن روستایی امسال به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله ابلاغ شد که کمک کننده به متقاضیان خواهد بود و تعهدات دولت نیز عملی خواهد شد.

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به جز شهر زنجان و ابهر بقیه شهرهای استان، جزو شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر محسوب می‌شوند اظهار داشت: عملیات احداث حدود ۲ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر در استان در ۲۳۴ بلوک توسط بنیاد مسکن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه عملیات احداث ۶۶۴ واحد نیز در دست طراحی قرار دارد، افزود: در شهرستان صائین‌قلعه فاز اول افتتاح و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: پروژه ۷۲ واحدی خرمدره دارای پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد، صائین‌قلعه در دو فاز به پیشرفت فیزیکی ۵۲ و ۴۳ درصد رسیده همین‌طور پروژه ۹۸ واحدی هیدج نیز دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی است.

وی بیان کرد: پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی است و در مدت یک ماه پیشرو تعدادی از واحد‌های این پروژه تحویل متقاضیان خواهد شد و مابقی واحد‌ها نیز تا اتمام سال تحویل متقاضیان خواهد شد. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بحث مسکن روستایی نیز ما تعهد احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی روستایی در مدت ۴ سال را داریم گفت: اعتبار ابلاغ شده به استان در حدود ۹ هزار واحد در دو سال اول بود که خوشبختانه بیش از ۶ هزار واحد در مدت ۲ سال به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ۱۵ هزار واحد دیگر در دو سال آینده تسهیلات در اختیار بنیاد مسکن وجود دارد، تصریح کرد: تسهیلات مسکن روستایی امسال به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله ابلاغ شد که کمک کننده به متقاضیان خواهد بود و تعهدات دولت نیز عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر