logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۲۶۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
خلف وعده این بار در حوزه بنیاد مسکن؛

واحد‌های پروژه ۳۶۸ گلشهر قصد تحویل شدن ندارند!

واحد‌های-پروژه-۳۶۸-گلشهر-قصد-تحویل-شدن-ندارند!
با اینکه در زمان‌بندی‌های مختلف تحویل واحدهای پروژه ۳۶۸ گلشهر زنجان به متقاضیان وعده داده شده بود و آخرین وعده حاکی از تحویل واحد‌ها در اوایل نیمه دوم امسال بود اما انگار این وعده به حقیقت نپیوست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان آبان ۹۹ آغاز شد، ساخت و اتمام واحد‌ها از همان ابتدا بر عهده بنیاد مسکن قرار گرفت و ۸ تیر ماه ۱۴۰۱ یکی از خبرگزاری‌ها در گفتگو با مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان اعلام کرد که در زمان حاضر پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در موعد مقرر اوایل ۱۴۰۲ به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

چند ماه سپری شد و ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱، خبرگزاری دیگری در گفتگو با رضاخواجه‌ای نوشت: در صورت محقق شدن منابع مالی پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر از طریق تکمیل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، که دارای پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی است؛ اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان می‌شود.

تقریبا بعد از گذشت حدود ۸ ماه دیگر نیز، روز گذشته ۸ مهر ماه روابط عمومی بنیاد مسکن اعلام کرد که مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفته است: پروژه 368 واحدی نهضت ملی مسکن گلشهر زنجان، پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد.

رضا خواجه‌ای ادامه داد: در صورت مشارکت متقاضیان، این پروژه تا پایان سال، فاز به فاز تحویل داده می‌شود.

با این حال یکی از متقاضیان پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر در گفتگو با موج‌رسا، اذعان کرد: در سال ۹۹ به امید خانه‌دار شدن در مدت زمان کوتاهی در طرح‌های حمایتی مسکن شرکت کردم و بعد از فرایندی مشخص شد که واحد بنده در پروژه ۳۶۸ گلشهر قرار دارد.

وی افزود: با امید خانه‌دار شدن در چند مرحله اقساط را با هر زحمتی که بوده تهیه کرده و تا کنون ۵ مرحله قسط ۴۰ میلیون تومانی و یک مرحله قسط ۵۰ میلیون تومانی واریز کرده‌ام اما برای ادامه مسیر که ممکن است دوباره راه و شهرسازی پیامک دیگری برای دریافت قسط ارسال کند در مشکل هستم.

این متقاضی با اشاره به اینکه باید تاکنون این واحد‌ها ساخته و تحویل متقاضیان می‌شد، گفت: متاسفانه هر بار که بنیاد مسکن وعده اتمام و تحویل واحد‌ها را داده هر بار خلف وعده کرده است با اینکه گفته شده بود اوایل نیمه دوم این واحد‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد اما اعلام خبر پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه و اینکه تا پایان سال با فازبندی واحد‌ها تحویل متقاضیان خواهد شد، من و بقیه متقاضیان را شوکه کرده است.

وی اذعان کرد: تصورمان این بود که بتوانیم نهایتا تا پایان سال ۱۴۰۱ با رقم پایین‌تری صاحب‌خانه شویم اما متاسفانه نرخ تورم رو به صعود است و با اینکه چند واریزی داشته‌ایم هنوز سرنوشت اتمام و تحویل پروژه‌ها مشخص نیست.  

با این وجود با اینکه در زمان‌بندی‌های مختلف تحویل واحدهای پروژه ۳۶۸ گلشهر زنجان به متقاضیان وعده داده شده بود و آخرین وعده حاکی از تحویل واحد‌ها در اوایل نیمه دوم امسال بود اما این وعده نیز به حقیقت نپیوست.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : امیر سام ] [ ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ]
دستتون درد نکنه تورو خدا باز پیگیر این پروژه باشید
[ نام : امیری ] [ ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ]
دم شما گرم از پیگیری پروژه 368 واحدی
فرم ارسال نظر