logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۳۲۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر:

روستای درسجين، برگزيده نهمین جشنواره روستاها و عشایر شد

روستای-درسجين،-برگزيده-نهمین-جشنواره-روستاها-و-عشایر-شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: روستای درسجين در بین ٢٧١ روستای شرکت‌کننده از سراسر کشور به عنوان يكی از ١٣ روستای برگزيده در نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شد.

آیسان صادقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: به همت معصومه رجبی مسئول طرح و کتابدار فعال کتابخانه باقرالعلوم روستای درسجین (از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر)، این روستا با کسب رتبه دوم به عنوان برگزیده نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آیین اختتامیه نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ۷ آبان ماه با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیل جانعلی‌پور، دبیر نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و مدیرکل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی معاونت امور فرهنگی و ساير مسئولين در سرای کتاب برگزار شد.

صادقی گفت: روستای درسجين در بین ٢٧١ روستای شرکت‌کننده از سراسر کشور به عنوان يكی از ١٣ روستای برگزيده در جشنواره معرفی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: اختتامیه‌ جشنواره در هر یک از روستاهای برگزیده به میزبانی خودشان از چهارشنبه همین هفته برگزار می‌شود و حمايت‌ها و جوايز فرهنگی و نقدی جشنواره از جمله ۵۰ میلیون کتاب در راستای ترويج فرهنگ كتاب‌خوانی به روستاهای برگزیده ارائه خواهد شد.

این مسئول افزود: روستای درسجین در سال ١٣٩٩ نيز به عنوان یکی از ١٠ روستای برگزیده تقدیر شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر