logo
امروز : چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۷۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره‌‌کل هواشناسی استان زنجان:

زنجان گرم‌تر می‌شود

زنجان-گرم‌تر-می‌شود-
کارشناس پیش‌بینی اداره‌‌کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای کمینه هوا در استان زنجان تا صبح روز جمعه روند افزایشی خواهد داشت.

ارسطو محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز آسمان استان عمدتا صاف است اما در ساعات بعد از ظهر شاهد وزش باد ملایم خواهیم بود اظهار کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتی‌گراد است که این دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت، دو درجه کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا با عبور امواج ضعیفی از جو منطقه، افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست، گفت: احتمال بارش‌های پراکنده در برخی مناطق استان وجود خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره‌‌کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: این شرایط در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده نیز برقرار خواهد بود.  

محمدی با اشاره به اینکه در این مدت وزش باد لحظه‌ای نسبتا شدید در ساعات بعد از ظهر و بارش‌های پراکنده باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود تاکید کرد: طبق داده‌های ایستگاه‌های استان زنجان در 24 ساعت گذشته ایستگاه خیرآباد با یک درجه کمترین و ایستگاه‌ چورزق با 28 درجه بیشترین دمای استان را ثبت کرده‌اند با این وجود دمای کمینه هوا تا صبح روز جمعه قدری افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر