logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۲۵۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر:

سی و پنجمین جشنواره امتنان از جامعه کار تولید شهرستان ابهر آغاز شد

سی-و-پنجمین-جشنواره-امتنان-از-جامعه-کار-تولید-شهرستان-ابهر-آغاز-شد
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر گفت: فرآیند سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه شهرستان آغاز شد.

سیدعلیرضا موسوی‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: از ابتدای مهر ماه سامانه ثبت نام و شناسایی کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای نمونه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان و شهرستان ابهر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: کارگران نخبه، گروه‌های کار و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان از بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات در این جشنواره می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پرتال ملی جشنواره ملی امتنان اقدام کنند.

موسوی‌پور با بیان اینکه این جشنواره هر ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود، گفت: پورتال جشنواره امتنان به نشانی emtenan.mcls.gov.ir در دسترس شرکت‌کنندگان است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابهر گفت: این جشنواره به دنبال ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت انگیزه‌بخشی و اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه بزرگ کار و تولید و همچنین ایجاد زمینه و فضای مناسب برای پرورش نیروی انسانی با مهارت و نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری نخبگانی در فرآیند پیشرفت جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش بنیان بوده که در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

وی افزود: امسال نیز پیش‌بینی می‌شود همانند سالیان گذشته مشارکت در این بخش چشمگیر باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر