logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۳۳۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهر دندی:

صهیونیست‌ها با حمایت‌های آمریکا دست به جنایت علیه مردم غزه می‌کنند

صهیونیست‌ها-با-حمایت‌های-آمریکا-دست-به-جنایت-علیه-مردم-غزه-می‌کنند
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه طی 22روز استکبار به دنبال انتقام از مردم غزه دست به کشتارهای فراوان زده است گفت: صهیونیست‌ها با حمایت‌های آمریکا دست به جنایت علیه مردم غزه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام حکمت حکیمی‌فر در جلسه ستاد راهپیمایی ۱۳آبان در شهر دندی با بیان اینکه مسلمانان و به صورت ویژه حکام کشورهای اسلامی  که هیچ دغدغه‌ای نسبت به  ظلم و کشتاری که یهودیان صهیونیست با حمایت‌های تسلیحاتی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار برمسلمین محصور در غزه و فلسطین احساسی نداشته باشد  گفت: درباره جنایات غزه سکوت اشتباه است و کشوهای اسلامی که سکوت کردند باید در اسلامی بودنشان شک کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق روایتی از رسول خدا «هر کسی که، شب را صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست  و طی 22روز استکبار به دنبال  انتقام از  مردم غزه دست به کشتار های فراوان زده است، امریکا با اسلام غیر  ناب  هیچ کاری ندارد؛ اسلامی که بر محور حقیقت نبی مکرم نباشد اسلام قلابی و  به قول امامین انقلاب  اسلام امریکایی است  هیچ کاری ندارد.

امام جمعه شهر دندی عنوان کرد: امروز استکبار و صهیونیست‌های سفاک در مقابل  اسلام نابی ایستادند که شعارش اصلی آن مبارزه با شیطان است .

حجت الاسلام حکیمی‌فر ابراز کرد: خیلی از سلبریتی‌های که در بهم ریختن کشور در فتنه سال گذشته از هیچ تلاشی فرو گذار نبودند امروز برای اینکه اربابانشان چین بر صورتشان نیفتد سر در خاک خفت سکوت برده‌اند.

وی عنوان کرد: هیچ دغدغده‌ای در مقابل این  ظلم وافر از خودشان نشان ندادند یعنی اسلام ناب ندارند هرچند شهادتین هم گفته باشند ولی از اسلام ناب تهی هستند ظلم فاحشی که بیش از 75سال بر قدس  و مسجد الاقصی و در حال حاضر نیز این  ظلم به صورت علنی که همه دنیا می ببیند خودش را نشان داده است .

امام جمعه شهر دندی تاکید کرد: صدها هواپیمای جنگی با  بمب‌های  دو تنی نقطه زن و هدایت شونده آمریکایی از یکسو و بمباران از ناوچه ها از سوی دیگر و یورش وحشیانه از دیگر سود را برای مردم غزه انجام دادند ولی از آنجایی که خدا وعده نصرتش را به مومنین و مجاهدین داده است.

حجت الاسلام حکیمی‌فر افزود: همه مردم دنیا با دیدن جنایت‌های کودک کش اسرائیل در مقابل  ظلم فاحش  و خلاف بشریت یهود ایستادند بگونه ای که  آنقدر این ظلم فاحش  شده است کسانی   که با همراه یهود بودند دست از یهود برداشتند .

وی ابراز کرد: باید از همه جا  داد زد  در یک جماعت بزرگ اعلام انزجار کنند امیدواریم بزودی شاهد ذلیل شدن بیش از پیش این صهیونیست‌ها باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر